İyi geceler uykusuz gece yine başladı bugün bu şarkiyi 3 ya da 4 kere dinletti bana ben büyükmu konuştum sizce?

Bugün bu şarkıyı bana 3 kere dinletti ve soyledi arkadaşım bir ya da 2 aydır 5 arkadaş çok güzel egleniyoruz dizilerde bir kadına 2 erkek aşık oluyorya ne saçma derdim. Basima geldi çok üzgünüm en sevdiğim 2 arkadaşım 😔ne yapicagim bilmiyorum yine kendimi ise verdim. Beni o kadar seviyorki türk filmlerindeki aşk hikayesi gibi benim her halimi çekmiş camdan yansıyan resmimi çekmiş hamakda uyurken benim watsaptan yazmamı bekliyor günaydın yazamıyorum umutlaniyirsun dedim ne yapmalıyım bilemedim. gunaydin yaz yeter diyor beni engelleme görüşme tek günaydın yazsan yeter diyor😔

İyi geceler uykusuz gece yine başladı bugün bu şarkiyi 3 ya da 4 kere dinletti bana ben büyükmu konuştum sizce?
Cevapla