Meslela dizilerden Dark
Animelerden Neon Genesis Evangelion, Monster gibi
Meslela dizilerden Dark
Animelerden Neon Genesis Evangelion, Monster gibi
Neon Genesis Evangelion.. ilk izlediğim anime. Çok severim.
Bende severim
Death note animesi güzel
Cevap
8Cevap
Hay senin nickine... :D Arkadaşım zorla söyletmişti bana onu. Evet izlerim. Benim için en güzeli One Piece.
Evet izlerim o söylediklerini izlemedim ama
Sadece şeylerini izliyor um
hen taii mıı
Ya knaka +18 olanları
tm anladım onlar işte sıkılmasam izlerdim ben de
Sıkılmaz sin ya kanka nie sıkılıyor sun ki mükemmel bence
konusu çok bayat ya hep aynı koca memişler
Hahaha gelsene konuşalım biraz senle
Olur mu
aot , death note , yugioh , naruto sayılır mı :d
dark izlemeye bir kaç kez niyetlenip sonra vazgeçip behzat ç izlemiştim
Evet izlerim bunları da izledim de yoruyor bi yerden sonra özellikle dark beni cok yormustu
Dark izlemeye niyetlendim bir kere sonra vazgeçtim
Burcunuz nedir
Pek takip etmem
Naruto, death note.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar