Sirius'un, Dumbledore'un ölümüne de üzüldüm ama en acı veren Severus'un ölümüydü...


Doby😏
Doby
Doğru Doby de var :(
Cevap
4Cevap
Hiç izlemedim onu çünkü fantastik sinemayı sevmiyorum
Doby..
Kara lord un
Karanlik lord du galiba
Evet, Karanlık Lord.
Kim olduğunu bilirsin.
İsmi lazım değil.
Tom.
Voldemort. 😄
Evet iste o cok iyi biriydi yazik oldu coltraviltaya yaa 🥲
doby
hiç izlemedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar