
Aşk-ı Memnu'nun final bölümü perşembe akşamı kanal d'de yayınlanacak. sosyal medyada tt oldu tabi. izleyecek misiniz
Ben izlerim.
Kalsın, izlemeyeceğim.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Aşk-ı Memnu'nun final bölümü perşembe akşamı kanal d'de yayınlanacak. sosyal medyada tt oldu tabi. izleyecek misiniz
Tekrar izlemeyeceğim ama kitaptan esinlenen en iyi tv dizisi olduğunu düşünürüm. Gerçekten harika bir diziydi çok eskiden birazcık bakıyordum tv zamanlarında , izleyenlere iyi seyirler diliyorum.
Vay arkadaş bu dizi bize ne yaptı böyle. Aradan 10 yıldan fazla zaman geçmesine rağmen sanki final bölümünü daha önce hiç izlememişiz gibi oturup gün sayıyoruz izlemek için ki ben de bunlardan biriyim😂 ne yaptılar bize böyle tekrar tekrar izlesekte hiç sıkılmıyoruz şaşırıyorum bazen
Cevap
59Cevap
Ah Aşk-ı Memnu... Defalarca izliyorum zaten televizyondan izlememe gerek yok reklamla falan...
izlemeyeceğim
Yahu şu izlemem yok nefret ederim yok kusucam öyle böyle, zıkkımın dibi! İzlemeyeceksen fikrini belirt kısaca izlicem ya da izlemicem de olsun bitsin, ne o öyle kabız olmuşta sı*amıyormuş gibi bir yükselme bir havalar, gören senariste rakip zannedecek şu kaprislerinize hayranım. Ayrıca evet ben izleyeceğim 😉
Sıktınız artık yav kocasına ihanet eden bir kadın sizin için niye bu kadar önemli anlamıyorum çok mu normal görüyorsunuz
Unutulmaz replik
bi ara izliyodum youtubeden ama televizyon hiç izlemem büyük ihtimal izlersem youtube den tekrar zlerim
Şu sahnenin fotosunu gördümya... tüm bölüm film şeridi gibi gözümün önünden geçti.. izleye izleye ezberlemiş hafızam.. cok lazımdı sanki😏
Dersmi çalışıyoruz tekrar tekrar izlicez şu ekonomik sorunları bi defa açıķ oturum yapıp konuşsalar bari
Bu sefer biraz geç gördüm televizyonda geçen sene ilk bölümünden tekrar başlayıp finale kadar gelmiştim. Muhakkak finali izleyeceğim
cidden sıkmaya başladı kadın eşini aldatıyor sonra intihar etti diye gururlu kadın bilmem ne diye övülüyor saçmalığa bak
Olum kendi doğum günümü soy ismimi falan unuttum Bihter'in intihar etmeden önceki Cümlelerini ezbere biliyorum ne kadar izleyeceğiz daha?
Abi millet kafayı yemiş ülkede, tt olan şeye bak... Herkesin elinin altında internet var açın izleyin istediğiniz zaman, istediğiniz kadar...
Artık son kez yayınlarlarsa sevinirim. Epey sıktı da çünkü bu dizi
Izlemem bikkinlik geldi offfff baska dizelere bakarim yeni
Bihter'in ölümünü bir kez daha izlemeyi kaldıramaz bu yüreğim, o nedenle izlemem ☺️
Tv’de olunca çok mu kıymetli oluyor anlamadım. İnternette her an açıp izlenebilir yani.
Aşkınıza tüküreyim aw ne b*ktan aşk anlayışları var
Sevmediğim tarz. The walking dead gibi dizilerin yanından geçemez,
daha önce hiç izlemedim finali izlesem de anlamam
işte erkeklerin bu yönünü seviyorum kızlar gibi saçma sapan aşk dizileri izlemiyorlar
Izleyipte bu kadar derdin içinde birde bihtere üzülmem
Sadece son bölüm dokunaklı idi diger bölümleri hem ilişki aldatan zina
Uggfff ben aşk-ı memnu'dan ve final bölümünden dehşetle nefret ediyorum nefffreeeeett!
Her defasında behlülün serefsizligini izlemekten keyif alıyorum
Baydı artık hep aynı sahne zaten televizyon izleyen biri değilim
Aşk-ımemnu benim en sevdiğim dizilerdendir çok severek izliyorum ya
Final mi eski dizi bu ya o dizi final yaptığın da sen kaç yaşındaydın 😊
Bütün bölümleri baştan sona kadar izledim başka diziye başladım
Ya ben geminin battığını bildiğim için titanic i izlememiştim
Milatta kalma dizi awk her gün oynuyor zaten bitip tekrar oynatırlar neyini tt yapıyolar hala
Turkiyede o kadar buyuk sorun varken ekonomik kriz kadin cinayetleri, istismar ve tt olmasi gereken yerde ve bizim o sorunlara yonelecegimiz gerekirken boyle sacma bi dizinin tt olmasi sasirtmadi beni
Hanım baştan başlayacak desene. Bizde izleriz o zaman.
Youtube'dan izleyin a*q yillardir ayni terane bıktık a*q
yeniden yayınlanıyor yine beğenilmiş çünkü ülke bu halde
Perşembe gününe KanalD program bulamamış sanırım.. 😆😆
Yüz kere izledim hatta yüzdende çok yani ben yine izlerim diyorum
@esilayurtçu1998 yenı hesap actım lınkını boylemı atıcam?
Ben geriliyorum. Ben dizilerin genellikle sakin bölümlerini severim.
Zamaninda izlendi işte... her sene yeniden izleyecek değilim sıktı bnce
Kalsın izleyemeyecegim
Bu film niye bu kadar abartılıyor anlamıyoruma.. q
Yok o kadar boş değiliz
Daha önce izlemedim yine izlemeyeceğm
Interneti acip izleyin beklemenize gerek yok 😂
Hiç izlemedim. İzlemeyi düşünmüyorum
Kendileri izlemiyordur.
Hiç izlemedim, izlemem de
Hiç izlemedim
Abi dizi her sezon izleniyor
her şey tadında güzel.
her sene izlerim :))
Neden gene yayınlıyorlar
edepsizce bir dizi o yüzden izlemem
İzlemedim izlemiyorum izlemeyeceğim
Anneme haber vermeliyim
İzlemicem maalesef
Hiçbir bölununu izlemedim ki
Aşk-ı Memnuyu hiç izlemeyen ben final bölümünü merak etmiyorum
Hiç bastan sona izlemedim
Ah benim üzümlü kekim nihal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?