Sürekli korku filmi izliyorum. Acaba kafayı mı yedim?

Korku filmi hastasıyım. YouTube dan korku hikayeleri dinliyorum. Dünyayla bağlantımı kesiyorum. Tek aktivitem o resmen. Canım sıkıldığında temizlik ya da herhangi başka bir iş yaptığımda yolda yürüdüğmde mutlaka korku hikayeleri açıp dinliyorum. Ailemmis yuvammış gibi hissediyorum bu normal bişey değil öyle değil mi?
Sürekli korku filmi izliyorum. Acaba kafayı mı yedim?
Cevapla