İzlediğinize pişman olduğunuz dizi veya film var mı?

Benim var. THE WOMAN IN THE HOUSE ACROSS THE STREET FROM THE GIRL IN THE WINDOW evet şaka yapmıyorum dizinin tam ismi bu. Arkadaşımın gelip "çok güzel korku temalı bir dizi buldum hadi izleyelim" demesiyle başlayıp, korku gerilim ya da suç temalı olduğunu düşünerek izlediğim dizi. Dizide o kadar çok saçmalık ve sürpriz bir son var ki sonuna kadar sadece o kadar izledim bare bitsin kafasıyla dayandım. Dizi bittiğinde tam arkadaşıma bulduğu diziyle ilgili söverken ekşi sözlükte diziyle ilgili yapılan paylaşımları gördüm ve korku filmi diye izlediğimiz şeyin aslında ABSÜRD KOMEDİ türünde olduğunu öğrendik. Hahahaha gerçekten o kadar şoka uğramıştık ki, o kafayla izlesek inanılmaz zevk alacağımız diziyi boşu boşuna hiç ettik. Aslında absürd komedi olduğunu ismin uzunluğundan anlamalıydık. Ama bu olay yüzünden dizinin adı beynime yapıştı. Bir daha asla onun önerdiği şeyleri dizinin konusuna veya türüne bakmadan izleyemedim.
Merak edenler için spoiler içermeyen ufak bir detay geçiyorum: Dizi kızını kaybettikten sonra depresyona girip alkol ve ilaçlarla kafayı bozmuş ressam bir kadının karşı evine taşınan bekar ve çocuklu adamın evinde yaşanan garip olaylara kadının şahit olması ve bunu kimseye inandıramadığı için olayların peşine düşmesini konu alan bir yapım.
İzlediğinize pişman olduğunuz dizi veya film var mı?
İzlediğinize pişman olduğunuz dizi veya film var mı?
Cevapla