
- Bazı diziler ciddi anlamda bağımlılık yapıyor. Ne kadar izlesenizde sıkılmadan hala izlemeye devam edersiniz.

Aşk dizisi izlemiyorum,, nedenini söyleyeyim,, bir yakışıklı çocuk, güzel kız, konusu yok, biraz vücut yapmış duş alıyor, hepsi hava civa, can yamanda öyle değilmiydi , ne oldu son konuşmasından sonra hiç bir yapımcı, yönetmen, senarist, oyuncular da olmak kaydıyla, kimse istemiyor can yamanı. Yani şuna geleceğim, bakın aon zamanlarda aşk filmlerine , dizilere konusu var mı Allah aşkına.😊
Bugün arka sokakların son bölümünden kesitlerine sarar oldum 😝😂
Yemek yaparken Avrupa yakasını izliyorum. Yemek yerken avrupa yakasını izliyorum. Mutfağı toplarken avrupa yakasını izliyorum. Her gün her an Avrupa yakasını izlemek istiyorum.
Bu ara netflixte yayımlanan The Sandman dizisine taktım. Çok mükemmel diyemem ama sevdim, izlettiriyor kendini. Dizi arayışında olanlar izleyebilir🌸
Cevap
32Cevap
Hayır, dizi takip etmeyi bıraktım.
The boys dizisi
Locke&key 'i izlerken dizi bitmesin istedim. O derece seviyorum
En sevdiğim dizi değil ama 4. sezonu bayadır beklediğim için, son zamanlarda Stranger Things'e takıldım.
öyle bağımlısı olduğum bir dizi yok
en son sandmani bitirdim iki günde bağımlılık sayılmaz herhalde akıcıydı :)
Bağımlı değilim, sadece izleyip diğerine geçeceğim.. Bugünlerde de 100 Humans izleyicisiyim..
En son ne zaman dizi izlediğimi unuttum 6 ay falan oldu galiba
Bu ara ihtiyacım olan dizi poyraz Karayel. Ona takıldım
Yok. Son zamanlarda kalite kalmadı. İçi boş tekrar, kopya ürünler.
Netflix de shtisel adlı koyu yahudi toplumu anlatan bir diziye bağımlıyım diyebilirim
Ben bağımlı olana kadar dizi bitiyor lalasdeşsaldsalkjdas
mesela hangileri
Nasıl yani şu ara izlediklerim mi?200 den fazla yabancı dizi ve sayısız animasyon dizi ve film bitirdim ben ama en iyileri ne dersen o zaman değişir
son günlerde diye sorulmuş ya soruda onu sormuştum
@kucukcadikikicik Hmm o zaman better call saul, st. things (4. sezon), American Horror Stories (2021), Breaking bad (daha önce izledim ama better call saul bitiyor diye buna ihtiyacım vardı bir süre izleyemem), mr robot (benim belkide favori dizim diyebilirim işimle de alakalı o yüzden ben arada bir izlerim yeniden yeniden), the boys, Resident Evil yeni dizisi (SAKIN İZLEMEYİN!!!), Monsters at work, arada bir Spn ve Got çünkü cidden ikisinin yeri bende ayrı, Ms Marvel (beğenmedim), kim possible, man vs bee (kısa ama hoş cidden), ozark neyse şu anda aklıma gelenler bunlar ki unuttuğum net vardır ama yeter yaa
resident evil o kadar mı kötü ya cjdsnjc mr robot'u hiç sevmiyorm seven biri görünce de katlanamıyorum neyse ben de better call saul'a başlayacaktım ama tekrar breaking bad mi izlesem diye dşündüm sonra neden yeni bir şey izlemek yerine izlediğim şeyi tekrar izleyeyim ki dedim önce yeniden bb mi izlesem yoksa diret başlasam mı bcs'a sence
the boys'u da yeni bitirdim mhvetti beni
@kucukcadikikicik İnan bana o kadar kötü. İmdb puanı zaten açıklayıcı olmuştur diye düşünüyorum ksajdkajdksajd. Zaten netflix bu tarz şeyleri genelde batırır oyunu veya kitabı animesi falan olan işleri yani ama bir the witcher fena olmadı ona çok şaşırdım. Mr robot inan bana verdiği mesajlarla ve tarzıyla belki tek ve en iyisi diyebilirim. Aksiyon çok olmadığı için insanlar sıkılabiliyor ama anlarım tabi sizi de. Hmm sen bilirsin hatta istersen better call saul izle sonra breaking bad izlersin yine. Breaking bad ama cidden çok iyi bir dizi ki ben bcs ilk çıktığında tamam iyi olsa bile bu kadar mı olur desen beklemezdim. Vince Gilligan cidden mükemmel bir adam. The boys da aslında cidden hiç ilgimi çekmemiş bir diziydi ve jensen var dedim amann bir bakayım ama sardı işte. Neyse ben böyleyim dizi dayanmıyor bee şlsajdasjdaslkdsal
büyük başarı fazla dizi izleyebilmek ben hep film izliyorum hemen bitiyo diye ayrıca bazı dizileri 9387 kez izlemekten diğerlerine sıra gelmiyo got'u bile temmuzda izledim neyse unuttum ne diyeceğimi
@kucukcadikikicik Bende filmler çabuk bitiyor diye dizilere sardım. Ya tam alıştım diyorum e hemen bitiyor. Bende de var zaten o huy. Zaten ben mesela spn yi o kadar izlemesem yerine bir 50 dizi daha izlemiştim ama onun hele ilk 5 sezonu cidden bir başka seviye bana göre
çok kıskandım izlemediğim için hemen izlemem lazım rekabetçi olmayı bn seçmedim
@kucukcadikikicik Rekabet mi? Bence izle ama bunda bir rekabet yok çünkü cidden iyi bir dizi hele ilk 5 sezonu. Tabi sana uyar veya uymaz bilemem o ayrı konu
hayır rekabet var keşke zamanım çok olsaydı ama izlicem tmamdır
Dizi yokluğundan dolayı Star TV'de Duy beni var ona bakıyorum
Elite dizisini cook severek izledim ve dark desire acayip guzeldi
Bu aralar dizi izleyemiyorum maalesef.
Pere palas 😍Halit ve esra
The white queen ve devamı the white princess
Waverly wizards Disney plustan 😻👍🏽👍🏽
Better call saul
👈👈👈👈👈
Dizi tavsiyesi almaya geldimm
Yok Önüme geleni izlerim
Zeytin Ağacı; adamlar yaktı geçti.
İzlemiyoruz numaralar bea
Yakamoz devamı geleydi iyiydi
How i met your mother
Uzun zamandır dizi izlemiyorum
Yok ama önerisi olan olursa süper olur.
waverly büyücüleri.
Dizi seyretmiyorum
Saygı-ercüment çözer
son günlerde the office
Şiddetle tavsiye ederim Lucifer tabiki...
The walking dead,11.22.63
Friends tek aşkımm
How I Met Your Mother şiddetli tavsiye ederim 😇
@Everloving4323 izledim mm
Nasıl tek aşkım diyebiliyorsun. Benim dizimde Barney karakterine nasıl hakaret edebiliyorsun 😂🤔
@Everloving4323 barneyden uzak dur o benim kocam doaaloskwoskws
Efsa bekle bekle nevi birini sana bırakıyorum Robin gibi hatun varken g*y olamam ya da tracy hanım varken 😂😂
@Everloving4323 robinde senin olsun kardeş kardeş yaşayalım soakakakakaka
Senin Barney sıkı tutman gerekiyor. Benimkine geri dönmesin 😇
@Everloving4323 dönerse sende sıkıntıya düşersinn
O diziden sonra boşluğa düştüm ne izlerim diye baya dizi aradım. Sonunda polisiye'ye düştüm biliyor musun 😓 friends dışında how ı met Your Mother benzeri dizi var mı?
@Everloving4323 the big bang theory kesinliklee
Teşekkür ederim
@Everloving4323 ne demekk
Gelsin hayat bildiği gibi
Gelsin Hayat Bildiği Gibi
Prison Break
Sweet tooth
Yok.
Bufy vampir avcısı
Var yakında bitecek.
dexter
Evet, Van helsing.
Yok.
Varr🥰Doktorlar
Hayır yok.
Adını feriha koydum buram buram fakirlik kokuyor
Westworld
Var bitmesin diye günde 1 bölüm izliyorum
Yok giib
Evet vardır
TWD sanırım
Resdident Evil
Yok canım
Var evet Merlin
Prison break
aşkı memnu
Lost'a sardım baya
Varr
Sila yabancı damat
Hayır yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?