Diziler & Filmler Gençlik dizilerinin en büyük eksikliği nedir? Gizli Üye (36-45) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 31 Yapay Zekaya Sor AsiYıllarKimin eli kimin cebinde belli değil, durumunu bir düzeltseler neler olacak neler. Hygg Gençlik dizilerinin en büyük eksikliği nedir? Cevapla Dizi Soruları Nedir Soruları Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
DorothyBabe Takip Et FenomenMaster Yaş: 27 +1 yıl Diziler & Filmler konusunda 3,2b cevap paylaştı. Kötü karakterlerin abartı kötü gösterilmesi 1 0 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Diziler & Filmler konusunda 29,2b cevap paylaştı. Kaliteli senaryo, oyunculuk, bütçe, müzikler 1 0 Yorumla
bubanayapılırmıbe Takip Et Guru Yaş: 126 , eic 98% +1 yıl Bilmem sariyor bu diziyi de bitirdim luka cok tatliiydi 1 11 Yorumla Soran +1 yıl Kolliçi nhhh Yorumla bubanayapılırmıbe +1 yıl coullici ahdhdh cok tatli Yorumla Soran +1 yıl Uçuşa geçtiler uçuşa ddrff Yorumla bubanayapılırmıbe +1 yıl 3. sezon cikar mi acaba yaa Yorumla Soran +1 yıl Çılsın çıksın yeni kızlar görelim. Hdry Yorumla bubanayapılırmıbe +1 yıl hdhd bu kizlar cok yikikti sezon boyunca Yorumla bubanayapılırmıbe +1 yıl grubu bozmazlar ama Yorumla Soran +1 yıl Dixon var bişi olmaz onlara gft Yorumla bubanayapılırmıbe +1 yıl â o ayri bi tatli ama ya saki soylemese de olur ahsjdh ne yapti ne etti gonderdiler o kotu muduru Yorumla bubanayapılırmıbe +1 yıl neyse burdan bi sezon daha dedijodu cijartirim ben kahvaltiya gecikmiyim iyi eglenceler ahdh Yorumla Soran +1 yıl Bitirmeden tahmin ettim sonunu haha Yorumla
Alaçatı_mavisi Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl Diziler & Filmler konusunda 332 cevap paylaştı. Kazık kadar kadınları erkekleri liseli diye önümüze koymasalar daha iyi sanki 1 3 Yorumla Soran +1 yıl Detaya yazacağım bir önceki düşüncem buydu.😂 Alaçatı_mavisi +1 yıl Aklın yolu bir 😃 Soran +1 yıl Ok bye
Coffein Takip Et Master Yaş: 41 , eic 33% +1 yıl Diziler & Filmler konusunda 608 cevap paylaştı. Hic ixlemioriim ki, dun fear the walking dead 7 bölümü bitirdim onu bile birakicam da emek var emek 😅 2 0 Yorumla
xxebruuxx90 Takip Et Master Yaş: 25 , eic 98% +1 yıl Zengin parası olan her şeyi yapabilecek kapasitede oluyor 🙄 1 0 Yorumla
Redamancy-4 Takip Et Mentor Yaş: 22 , eic 99% +1 yıl Diziler & Filmler konusunda 3b cevap paylaştı. Gerçekten hiçbir şekilde sarmıyorlar içinde olgun erkeklerin olmadığı diziler beni çekmiyor jdjdjdjd 1 0 Yorumla
AleynaDerenoğlu Takip Et Master Yaş: 23 , eic 96% +1 yıl Özenti olup özgünlüğü yakalayamamaları ve ucuz durmaları 1 0 Yorumla
TayyarRA Takip Et Master Yaş: 32 +1 yıl Diziler & Filmler konusunda 894 cevap paylaştı. Gençler dışında herkesin oynaması ve yazın sürekli okul olması 1 0 Yorumla
ahhbukizlar Takip Et Master Yaş: 41 , eic 31% +1 yıl Diziler & Filmler konusunda 564 cevap paylaştı. yenilik yok. heps birbirinin kopyası 1 0 Yorumla
TantuniSultanSülüman Takip Et Master Yaş: 43 , eic 81% +1 yıl Ben dizi izlemiyorum cicegimmm 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Kötü karakterlerin abartı kötü gösterilmesi
Kaliteli senaryo, oyunculuk, bütçe, müzikler
Bilmem sariyor bu diziyi de bitirdim luka cok tatliiydi
Kolliçi nhhh
coullici ahdhdh cok tatli
Uçuşa geçtiler uçuşa ddrff
3. sezon cikar mi acaba yaa
Çılsın çıksın yeni kızlar görelim. Hdry
hdhd bu kizlar cok yikikti sezon boyunca
grubu bozmazlar ama
Dixon var bişi olmaz onlara gft
â o ayri bi tatli ama ya saki soylemese de olur ahsjdh ne yapti ne etti gonderdiler o kotu muduru
neyse burdan bi sezon daha dedijodu cijartirim ben kahvaltiya gecikmiyim iyi eglenceler ahdh
Bitirmeden tahmin ettim sonunu haha
Kazık kadar kadınları erkekleri liseli diye önümüze koymasalar daha iyi sanki
Detaya yazacağım bir önceki düşüncem buydu.😂
Aklın yolu bir 😃
Ok bye
Hic ixlemioriim ki, dun fear the walking dead 7 bölümü bitirdim onu bile birakicam da emek var emek 😅
Zengin parası olan her şeyi yapabilecek kapasitede oluyor 🙄
Gerçekten hiçbir şekilde sarmıyorlar içinde olgun erkeklerin olmadığı diziler beni çekmiyor jdjdjdjd
Özenti olup özgünlüğü yakalayamamaları ve ucuz durmaları
Gençler dışında herkesin oynaması ve yazın sürekli okul olması
yenilik yok. heps birbirinin kopyası
Akıl-mantık eksikliği 🙂
Olmamaları büyük eksiklik
Ben dizi izlemiyorum cicegimmm
hiç izlemiyorum, çok sacma geliyor bana
Fazla toz pembeler
Baştan aşağı gerçek dışı. Çocuksu.
Genç olmamaları
Gençlerin oynamaması