En beğendiğiniz kadın oyuncu/oyuncular?

şahsen ben başta türkan şoray ile asena keskinci demek istiyorum, nedenini bilmiyorum ama aşırı güzel geliyorlar. gerek oyunculuğu gerek yüzleri ve fizikleri.. muazzam geliyolar.

kolay kolay kimseyi beğenmem ama bu iki kadın olunca işler değişiyo. bez bebek de ki yağmura noldu diyosanız evrim geçirdi kendisi evet, günümüzde de oynadığı dizilerde dikkat çeken asena keskinci, bez bebek dizisin de ki haliyle şu anki haline damga vurdu. kızıl saçları ve iri gözleriyle ünlü olan asena, bebekliği ve küçüklüğü de çok konuşuldu.

türkan şoray zaten bir efsane onu anlatamama gerek yok diye düşünüyorum.. neyse bu kadar çok abarttım galiba sskekdğ

En beğendiğiniz kadın oyuncu/oyuncular?
En beğendiğiniz kadın oyuncu/oyuncular?

hangisi daha cazibeli/güzel?

Güncellemeler
+1 yıl
birileri özelden asenaya zevksiz demiş dkskakqğ yetmemiş benim tipime laf atmış. şöyle söylemek istiyorum emin ol senden daha iyiyimdir, ama kendi dış görünüşümü paylaşamamak için sebeblerim var. asenayı güzel bulmam zevksizse, hakkında bu kadar şey paylaşılmazdı:-)
Güncellemeler
+1 yıl
dış görünüşümü paylaşsaydım inan şok olurdun, ama bunu yapmak istemiyorum. bu arada yorumlara yazdığınız kişilere de bakacağım, yorum yapan herkese teşekkür ederim 💓
En beğendiğiniz kadın oyuncu/oyuncular?
Cevapla