Kankim sürekli benim Netflix, Disney hesaplarımı kullanıyor, para istesem ayıp olur mu?

sonuçta beraber kullanıyoruz ve gerçekten zamlardan dolayı baya pahalı olmuş bu uygulamalar. ortaklaşa ödesek ne olur ki

Kankim sürekli benim Netflix, Disney hesaplarımı kullanıyor, para istesem ayıp olur mu?
Cevapla