
Attack on titan önerirdim.

Attack on titan önerirdim.
Ne türde sevdiğine bağlı, aslında pek izlemem ama son yıllardaki çıkan en kaliteli anime olabilir:
Seven Deadly Sins
Anime izlemeye Naruto ile başladım. Ama yeni başlayacaklara Death Note izlemelerini tavsiye ederim
ikisi de iyi
Cevap
6Cevap
Death note
eger voleybol izlemeketen zevk alacaksan haikyuu cok sariyor
oo iyidir
Dororoyu öneririm hem kısa hemde klişe olmayan bir yapım
Shounencimisin seinencimi
naruto ve aot
naruto iyi ya
naruto hayatımda izlediğim en iyi animelerden biri kötü karakterleri o kadar iyi işlenmiş ki onları ilerleyen bölümlerde tanıyınca bi sempati duyuyorsun ama boruto için aynı şeyi söyleyemiycem karete kiti izliyormuşum gibi hissediyorum
Al of us are dead
güzel diziydi
Evt
Konusu ne
Ay savaşcısı
Naruto
Hİ MAN
Lain
güzel mi
Evet ama olaylari tam olarak kavramak surebilir psikolojik oldugu icin surukleyici olsun dersen jojo guzel
Nereden izleniyo
google yazdım valla dsjf
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar