
Sizce hangi evren daha iyi?
Marvel
DC
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Sizce hangi evren daha iyi?
Marvel görsel , bağlayıcı ve fan olarak ayrı bir evren zaten baya baya oturtular. DC ise bunu başaramadı h ep kesik , aynı kahramanların farklı rolleri ve bir kaç hype ile para kazanma mevzusu. DC de aşırı güçlü çarlar var ama dediğim gibi bir karakteri 3 4 kişi oynatırlarsa olacağı bu , diğer karakterleri göstermeezsin.
Cevap
13Cevap
tabiki Marvel çünkü DC'nin en güçlüleri kıytırık bir Batmani yenemiyor. herkesin zaafını belirlemiş ve önlemini almış.
Joker yüzünden DC
Dc’ye tek basına Living yeter. Hele yanına one above all alırsa diğer marvel karakterlerini de maymun ederler.
İki evrene hakim olmadan karşılaştırmak gereksiz. Ama Marvel bayağı güçlü herolar var
Ben kesinlikle DC taraftırıyım
cizgi filminden tut bi ton filmine oyununa kadar cocuklugumuzdan bu yana olmasindan oturu dc
marvel diyenleri anlayamadım marvel ı belliki sadece filmlerden biliyolar marvel nekadar bir film evreni kurmada en iyi olsada dc comics açısında marveldan üst düzey ve en iyi yazılmış villain'a sahip
Marvel her zaman tek atar kanka
sırf hulk için marvel
Flash ı bilmeyene bir şey anlatamam.
Marvel kazanır kesinlikle.
Iron man affet Dc tarafındayım
DC kesinlikle
Batman tek siz hepiniz
Marvel öper geçer jffkf
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?