
Hatırla, hatırla, 5 Kasım gününü hatırla, patlamayı, ihaneti ve komployu... Bu ihaneti unutmak için hiçbir neden bulamıyorum. Repliğini ve sahnesini seviyordum.

Hatırla, hatırla, 5 Kasım gününü hatırla, patlamayı, ihaneti ve komployu... Bu ihaneti unutmak için hiçbir neden bulamıyorum. Repliğini ve sahnesini seviyordum.





Yani Supernatural dizisindeki tüm replikler 💜💜🌻🌻
SN fanıyız :d
Dinleyin sürüngenler! Sizler özel değilsiniz, sizler güzel ya da eşi benzeri olmayan kar tanesi de değilsiniz, sizler işiniz değilsiniz, sizler paranız kadar değilsiniz, bindiğiniz araba değilsiniz, kredi kartlarınızın limiti değilsiniz, sizler iç çamaşırı değilsiniz, sizler herkes gibi çürüyen birer organik maddesiniz! Bizler bu dünyanın şarkı söyleyip dans eden pislikleriyiz! Hepimiz aynı pisliğin lacivertleriyiz!
"Fight Club”
Fight Club replikleri efsane evet
Film: V for Vendetta
Bay Creedy: Neden ölmüyorsun neden?
Bay V: Bu maskenin altında etten fazlası var, bu maskenin altında bir fikir var ve fikirlere kurşun işlemez...
Güzel
Bende iyi bir insanım benimde bir kalbim var ve en az senin ki kadar iyi bir kalp.
Ama bu ellerim lanet olası bu ellerim şeytana ait...
🎥 Peaky Blinders
Oo benim farklı repliğim var PB de
- Baştan uyarayım, kalbini kırabilirim!
+ Zaten kırık.. ?
Hayır bu değil
- F... miyim ben!
- Herkes f... dr Grace, kendimizin farklı kısımlarını satarız yalnızca. ?
eveet
İlk tahminim buydu ama yazmadım :))
Cevap
13Cevap
Bu maskenin altında bir fikir var ve fikirlere kurşun işlemez - V for vendetta
ooo iyi
+ bana gelecekle ilgili bir şey söyle
- Seni seviyorum, şimdi ve gelecekte...

oy güzel
#selamgençlik 🍀🍀🧚🧚
Tüm replikleri ezbere bilmek ve kendi "en" repliklerimi seçebilmek muazzam bir gurur kaynağı kesinlikle; dizi ve film kültürü gelişmiş insanlara hayranlığımla ve kendi sinematografik yetersizliğimle bile bu bana heyecan veriyor. Cevapları takipteyim. Soru çok işime geldi gerçekten, teşekkürler 🙏😃
#tubasueda 🍀🍀🧚🧚
Bu soruyu sorman şahane oldu 👍 Şu an şekerci dükkanındaki çocuk gibiyim 🎉😃
“- Itzhak Stern: Oskar, there are eleven hundred people who are alive because of you. Look at them.
- Oskar Schindler: If I'd made more money... I threw away so much money. You have no idea. If I'd just...
- Itzhak Stern: There will be generations because of what you did.
- Oskar Schindler: I didn't do enough!”
Ölülere acıma Harry, yaşayanlara acı, en çok da sevgisiz yaşayanlara. ~Albus Dumbledore~
Oo iyiymiş
Umarım arkadaşımın elini sıkabilirim, umarım pasifik düşlerimde olduğu kadar mavidir.
Red, Esaretin Bedeli
Red
Efsane
L&M
"Bütün hayatlar sona erer, bütün kalpler kırılır. Değer vermek bir avantaj değildir."
- Sherlock
oh güzel

Bence bi filmden fazlası...
evet
Hiç kasmadan,
Hanımm hanımm bunlar benim yavrularım ahsj
sadfj
Remember... January 7th, 2015 at 10 o'clock on the dot. The time i fell for you 💥💥💥
kdrama?
Eveett
Hanım Hanım bunlar benim yavrularım🤭🤭🤭 buz devri Sidd
:Dd
Sevgi sadakatle, Cesaret itibarla, İhanet intikamla ödüllendirilir.
Süper
Para her şeydir diyen adam para için her şeyi yapan adamdır
Güzel
"tabi siz anneleri tarafından size emanet edilen çocuklara her bakımdan yetersiz gördüğünüz bir kadının annelik etmesine şiddetle karşısınız ama."
Bihter Ziyagil r. i. p 🥀
Film*
Kafana çivi çakmayı bile düşündüm, ama daha kötüsüne karar verdim. Seni görmezden geleceğim.
-𝓙𝓸𝓱𝓷𝓷𝔂 𝓓𝓮𝓹𝓹 (The Libertine)
Lütfen beni öldürme hayaletsurat, devam filminde de olmak istiyorum!
ÇIĞLIK
Ölüm ölüm dediğin nedir ki gülüm ben senin için yaşamayı tercih ettim
Harika
@gokhans333 Polat aşkı oğlumun adı bile Polat
Aaaa çok iyi ya bende polat hayranıyım eski işyerinde hatta polat derlerdi
Sonunu düşünen kahraman olamaz☺️
Elif şarkısı çok hoşuma gidiyoe
@gokhans333 tanrı dan dileğim o mu
Wayyyy harika
“Bazen bir iyilik, seni kurşundan daha hızlı ölüme götürür. “ ~Carlito’s Way
dostum olmaz, hasmım yaşamaz.
sen kısa pantolonla ananı keserken ben 3bin kişiye racon kesiyordum.
ikisi efsane yaaa
Eğer birinin acısını paylaşmazsan, onu anlayamazsın. Ama sadece onları anladın diye, onlarla aynı fikirde de olamazsın.
~ Pain
Hiç kimse güvenilir değildir. Terminatör sarah connor günlükleri.
Ooo 7 numara
Sevdiğim yerli dizilerden birisi 😊
Operasyon valkür idam sahnesi... gözlerinin içine bak seni hatırlasınlar
Ardına bakma Mecnun
Kader almaya mı geldi beni benden
Bunu bir daha sorma Mecnun
Neden at mı var arkamda
Sonunu düşünen kahraman olmaz-Polat Alemdar
:D iyi tabi
Bu hayattaki en tehlikeli duygu merhamettir.
R. İ. P Şahika Ekinci 💅🥀
Birini öldürdükten sonra hiçbir şey eskisi gibi olmaz, bir gözün açık uyumak zorunda kalırsın.
Ben aşka inancımı kaybettim ela 😅(levent atahanli)
disnell plusda loki var 6 ya da 7 . bolumde o ufak sahne cok hosuma kaciyor
Hayat seni güldürmüyorsa espriyi anlamadın demektir.
Aynen en sevdiğim flimdi
insanı öldürmeyen şey tuhaflaştırır =D
Azdan az çoktan çoktan gider KVP Çakır
Beni beni bihterini hsjshjhdsj
oda iyi :d
ramiz dayı hamlet sahnesi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?