
Hangisi daha kötü, cehennem mi, hiçlik mi? En sevdiğim repliği..

Hangisi daha kötü, cehennem mi, hiçlik mi? En sevdiğim repliği..
Vay be efsane film. Marla Singer damağımda ki o küçük yara oynamasam geçecek ama dayanamıyorsun oynuyorsun işte :)
haha evet
#selamgençlik 🍀🍀🧚🧚
Hiç izlemedim ve izlemek istiyorum ileride.. 🍀🍀🧚🧚
#tubasueda 🍀🍀🧚🧚
izlemelisin
Çok teşekkürler 😊
Cevap
13Cevap
İzledim favori filmlerimden. sahip oldukların sonunda sana sahip olur - Taylor durden
oo süper
Başka bir yerde, başka bir zamanda uyanabilseydim, başka bir insan olarak uyanabilir miydim?
Ooo süper hocam
İzledim üniversitede hep böyle filmler izletiyorlardı bize. 🌸
:D süper film bence
Vakti zamanında sinemada seyretmiştim güzel zamanlardı..
evet güzeldi
İzlememiş biri film seyretmeyi seviyorum demesin diyeceğim filmlerdendir.
haha evet
Evet izlenmez mi ya...
"bir tümörüm olsa, adını marla koyardım."
oyy iyiymiş
İzledim çok güzel film herkes izlemeli bence.
evet ya
izledim. fazla ilgimi çekmedi, çok güzel değildi benim için.
e tabi
Bu film hoşunuza gittiyse MR robot izleyin kesinlikle F*society
ooo izledim çok sevdiğim dizilerden
İzlemedim, izleyeceğim
izle izle iyidir
Tyler Durden abim izlenmezmi
harbi ya
İzledim. Hiçlik daha kötü bence.
evet ya
uçaktayken çözmüştüm olayın yarısını
o derece :D
Bi filmde aynı eşyalar, çok zıt karakterler varsa vee diyalog uzun sirüyorsa aralarında ciddi bağ olacak demektir 😉
Çok güzel film severim ben
Oo süper
Etkileyici filmler sırasında
Evet ya.. başka ne senin için etkileyici film arasında?
Marta'nın boyu da senin gibi, boyları yakın dursun diye özel topuklu ayakkabı giyiyor bu sahnede :)
Çok var etkileyici şimdi hepsi aklıma gelmiyor ama Zindan adası diye bir film vardı kitabını da okudum baya etkilendim yani
Boyu benim gibi derken? Tanıyor musunuz ki beni?
52 olup 44 mü gösteriyordunuz siz? (:
Kiloydu o söyledigim.
evet ben de doğan görünümlü şahin gibi demiştim. Bildiniz mi?
Ha evet
sohbetimizi unutmamana sevindim ( :
izlemedm nasıl bir film
anlatırsam spoiler veririm ama aşırı iyi
ozaman izliyim en iyisi
Anısı var :d
ne gibi :d
Tabiki izledim çok severim
İzledimmm
süper
izlemedim
güzeldir ama
Izledim
ne güzel
Hayr konusu ne
ben konusunu anlatamam ya spoiler kaçar ağzımdan o yüzden izlemeni tavsiye ederim.
İzlemiştim
güzel
İzledim 6 ay önce
güzel
İzledim ama birsey anlamadım bir daha izlemem gerek sanırım 🙂
Evet izledim müthişti
ne güzel
Sen izledin mi
çok kez :D
izlemedim
Daha iyi filmler var
İzlemedim
Hatırlamıyorum
hayır
evett
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar