Dizi karakterlerine aşık olmayı nasıl bırakabilirim?

Ergennde değilim 22 yaşındayım dizi karakterlerini cok beğeniyorum kore dramalari 8zliyorum. Biliyorum gerçek hayatta öyle şeyler olmadığını. Ama gerçek hayatta kimseyi begenemez oldum standartlarin istemsiz yükseldi kimseyle sevgili olamıyorum napicam dizi bırak demeyin birakamam
Güncellemeler
+1 yıl
Sacma yorumları şikayet ediyorum size ne aw istediğimi beğenirim siz soruya cevap verin
Dizi karakterlerine aşık olmayı nasıl bırakabilirim?
Cevapla