Birkaç gündür Youtube'da karşıma çıkıyor. Final sahnesini buraya bırakıyorum.
Aranızda izleyen var mı?
Birkaç gündür Youtube'da karşıma çıkıyor. Final sahnesini buraya bırakıyorum.
Aranızda izleyen var mı?
Birkaç sahnesini izledim de diğerinde de izlediğim için bu bana aşırı derece resmi geliyor duygu geçmiyor.
Cevap
3Cevap
Yalnızca Bihter'in intihar sahnesini bir de ordan açıp izlemeyen yoktur sanırım
İzlemedim
Teşekkürler hiç görmemiştim bunu. oyuncular sağlammış baya
salih Güney bugünün behlülü tam oturmuş
Çok şükür, izlemedik. Yenisini de.
niye çok şükür ki :D
İzleyici yorumları sağolsun. Kimin eli, kimin.. neyse işte. Öyle bir dizi izlemem. Zaten Türk senaristler hikayelerinde kadını 'eşya/alınır satılır mal' gördüğü için, drama kasmak adına yaptıkları bana anlamsız geliyor.
Bu baya değişikmiş😀
Hayır izlemedim yenisini de
İzlemedim gerek yok o kadar uzağa gitmeye
İzlemedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?