Ben çok eğleniyorum ya Masterchefte. Acunun uyarladığı en iyi programı bence. Çok eğlenceli :D Her sene de reyting sıralamasında hep birinci

Ben çok eğleniyorum ya Masterchefte. Acunun uyarladığı en iyi programı bence. Çok eğlenceli :D Her sene de reyting sıralamasında hep birinci

Hiç izlemedim bunu Antalyalı biri varmiş oyle söyluyorlardı arkadaşlar ilk sezonunda sanırım onun dısında bilgim yok Tv izlemiyorum youtubede keşfete hiç bakmam en son ocak veya daha önce bakmiştım sanırım o kadar zaman geçti hatırlamıyorum evde kimse tv izlemiyor zaten bazen dmax ve trt belgesel izlerdik uzun zamandır kimse açmıyor bile yani izledeğim hiçbir program yok
Televizyon pek izlemiyorum. Bilgi yarışması, belgesel ya da güzel bi film bulursak açarız izleriz ara sıra. Bu tarz şeyler.. Youtube Noluyo Ya sıkı takipçisiyim.👌🏻Masterchef evet kurgu vs gibi durumlar olsa da cemre ve serhatın birinci olduğu sezonları takip etmiştim güzeldi. Bu şekilde.😊
Cevap
33Cevap
Diğer kanallarda izleyecek bir şey bulamayınca mecburen izliyorlar işte...
güzel olduğu için izliyoruz :)
Geçen sene hep izlerdim. Şimdi öyle yoğunum ki iki aydır hiç tv açmadım. Dinlenmek için ya burada yazıyorum ya da dizi film izliyorum. Bir ara oturup master chefe bakmam lazım. Çok harika güzel bir program.
Bunun neresi eğlenceli ya? Mehmet şefin gereksiz kaprisi ve egosu çok rahatsız edici.
aksine aralarından en sevdiğim mehmet şeftir, babacan geliyor bana kapris ve egodan ziyade
Benim izlediğim sadece spor ve futbol var işte. Bazen dövüş , bazen de spor haberleri öyle. Bir yapım yok böyle yarışmaları falan izlediğim.
Bu aralar masterchef 😊
Gerçekten yaz akşamlarında tv izlenmiyor ama bu program biraz olsun can sıkıntımı gideriyo.
Hem bilmediğim tatlı ve yemekleri öğrenmiş oluyorum😉
Televizyon pek izlemiyorum ama denk geldiğinde izliyorum masterchefi. Cidden güzel bir program ve dediğin gibi eğlenceli
Tv'den sadece trt belgesel ya da Dmax'i izliyorum.
Geçen sene ben de haz alıyordum ama bu sene sarmiyo san ki..
Komik insanlar hepsinin ayri bir hikayesi başarısı var. Ortadaki abijim çok kolay geldi bir yerlere.
Reyting sıralamasında kim birinciliği gaptırmayacak?
Ben şef ben şef
10,9,8,7 galdır ellerini
Yalnız biz kuzuyu çiğ yemiyoruz. Az pişmiş yiyoruz ama çiğ yemiyoruz.
Ben evetti diyorum ellerinde sağlık
Geçen gün denk geldi artık aşırı kurgu geliyor bu program bana. Özellikle değişik insanları çıkarıyorlar.
Serhat'ın şampiyon olduğu sezonu izlemiştim o zamanki yarışmacılar iyidi. 🙄
Güzel ancak ortadaki güzel kadınlara uzun uzun bakması sırıtması diye ( basına yansıdığından beri ) bakmıyorum masterchef'e, sırf o suratı görmemek için. Değiştirmelerine gerek yok diğer 2 şef yeterli acun kardeş.
Tlc de ki rüya gibi evler hoşuma gidiyor dmax teki yolda ne yiyoruz programı ve ikinci el kralları güzel gündüz kuşağı olarak da en hamarat benim ve zuhal topalla yemekteyiz
Bunlar çok kurgu ya izlenmiyor. Birde şimdi yaz dizileri başladı. TV açılmıyor.
Düzenli takip ettiğim bir program veya dizi yok bu aralar.
Ya annem hamile diye izleyemiyoğm Ne görse canı çekiyoğ
Neden izlerler anlamıyorum öğrettiği ya da bi katkısı yok ayrıca kurgu şeyler 🤔
Fox'taki şef akademisi tekrar başlasın ben onu daha samimi buluyorum
Diriliş erturul aga ya da varsa reisiin konuşmasını açar izlerim
Ciddi ciddi televizyon izleyen kaldı mı ya
evet, niye kalmasın televizyon çok mu çağ dışı bi şey?
Her sene birinci değil. Ugurun sosyal medya olayı yüzünden diskalifiye olduğunda reytingleri düşmüştü
Adam sene boyunca iki programla Türk milletini uyutmayı biliyo. Yurtdışının Türkiye uyarlamasını iyi beceriyor
Bilerek izleniyorum, izlersem. daha çok yemek yerim çünkü 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Yemek canavarı Gökhan 🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈
Akşam evde makale yazarım televizyonum yok
Hiç güzel program yok ya
Şovmen şeflerimi izliyorum tabikisi
acun da gelmeli bence ☺☺arada yemek yapmali
Bende bağlandım evde dura dura jfdkkf
Somer sefi cok seviyorum 😍
Akşamları renkli sevmiyorum ben
Çünkü işsiz çok ülkede
:))
🤪🤪🤪
İzleyin izlettirin acun daşmı yisin
bende izliyorum sarıyo bayaa
Hic izlemem ki tv
Bir şey yok, tv8 açık hep akşamları
Hiç hatırlamıyorum akşamları kafam kıyak oluyor
Aile wp grubu çok gülüyorum
ever çok güzel onu izledik bizde
diziler başlasın göreceğim ben o masterchefi
Mehmet sefi hic sevmiyorum
Memleketin hali içler acısı 😑
24 hichen da orjinalini seviyorum
MasterChef tabi kii 🍴🍽🧊
süper program knk :D
Bunun neresi iyi ya
Kvp 67. bölümden devam
Masterchef izliyorum
Ben artk TV izlemiyorum. İlgimi çekmiyo.
Saçma şeyler
Bence kalitelı yarısma programı , hak ediyor..
İzlemem
İnsanlar bunları niye izliyor acaba
tv izlemiyorum
Spor programları
Ben de izliyorum
Eglencelilervama
Hiç tv izlemiyorum
Masterchef izliyorum
severek takip ediyorum
Bayağıdır izlemiyorum ya hepsi bozdu gibi sanki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?