Oktay Çubuk hakkında ne düşünüyorsunuz?

Oktay Çubuk hakkında ne düşünüyorsunuz?

Ben fazla yakışıklı aynı zamanda fazla kendini beğenmiş 😀 buluyorum bence sürekli sırıtmasının başka bir açıklaması yok.. Peki ya sizce?

Oktay Çubuk hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla