
Kovboy filmi gördüğü zaman adam için akan sular duruyor resmen..

Kovboy filmi gördüğü zaman adam için akan sular duruyor resmen..
Her pazar sabahı kurşun sesiyle uyanıyorum gerçi şimdi alıştım ama önceden salona bir gidiyordum babam kovboy filminin başında bir pazarım var mübarek tüm sahnelerin saatlerini biliyorsun zaten savaş anında ona göre televizyonun sesini kıs dimi ama nerede Türk babalarının kovboy filmi sevdası evlatların önde kardeşim ben bu yaşımda bunu bilir bunu söylerim. 😏
48 yaşındayım ve çocukluğumda çok severdim kovboy filmlerini. Her pazar sabahı saat 10’da trt ekranı karşısında olurduk. Ama arrtık ilgimi çekmiyor.
Cevap
9Cevap
Evet küçükken her pazar western kuşağı vardı trt de kaçırmazdık
Sanmıyorum.
Evet seviyorlar ama bende severim izlemeyi. Atları çok seviyorum biraz da ondan dolayı benim ki 😂
Benim babam koyu rambocu. Kovboy filmi izlemez ama rambonun bütün sahnelerini bilir dömwlşsçd
Ben babam hep futbol izlerdi film izlemedi...
Bir oda dan diğerine geçerken önden maçı açar, kanalı hazir tutardik
Çocuktum hatırlarım o zamanlar 9 yaşındaydım, rahmetli trt kanalında seyrederdi, kırmızı çizgileri olabilir evet …
Kovboy filmi sadece babamın değil benim de kırmızı çizgim çünkü beraber izlerdik😎
Kesinlikle öyle bizim peder bey de çok sever.
Keyifle izlerim. Bende öyle bir baba olacağım herhalde 😄
Evet ya onlar çocukken Tv de çıkarmış adjsj annem de anlatıyordu
yoo benim babam netflixten aksiyon filmleri izliyor 😂
Olabilir babam bayilir. Hatta dvdleri var
Benim babam izlemez 😃 şabanı izler 😂
western candır.
Eskiden çok izlerdi artık direkt geçiyor.
Bu konu hakkında bir fikrim yok 🚬
Bilmem benim ki fanatik Kurtlar Vadiliydi
Olabilir kesinlikle
:D babamla kovboy filmi izlemeyi çok severim
Bende severim hoşuma gider kovboy filimleri
Kesinlikle katiliorum ✌️
Pedere laf yok, kovboy filmleri güzeldir 😄
Her baba için geçerli değil ya. 😄
Benim babam için öyle
evet babamda çok İzlerdi
Benimki de öyle 😅
Evet benim babam seviyor
Pek sanmıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?