Ben çok severdim. Daha farklı bir konseptle ama oyuncuların çoğuyla geri dönüyormuş. Çok sevindiim :)

Ben çok severdim. Daha farklı bir konseptle ama oyuncuların çoğuyla geri dönüyormuş. Çok sevindiim :)

İlkokul sonlarda falan başlamıştı sanırım. Baya severdim , o zamanlar tabi ki yeri ayrıdır bu dizinin. Eskilerin dizisi hep öyle oluyor, lakin eski düzen ve serbestlik olmadığı için kesinlikle izlemem ben artık TV dizisi.
Heh Bi bu Eksikti Arkadaş Güzelim Kalite Olan Yapımları Rahat Bırakın Yeni nesil oyuncular bi halt değil zaten Filmi veya diziyi çekiyor sunuz ortaya kötü berbat görüntü çıkıyor her şey Tadında Zamanında güzel kalmalı Biz böyle sevdik böyle kalsın
Yupi bu sene ilk defa Arka Sıradakiler i izlemeye başladım bütün bölümlerini hepsini izledim bitti diye çok üzülmüştüm dün yeniden başlayacağını öğrenince çok sevindim
Geri dönmesi zor ben böyle bir haber görmedim
Dönerse de bu yaştaki insanların liseden devam edebileceğini düşünmüyorum üniversiteden devam eder mi onu bilemiyorum
Hayır dizi tekrardan yeniden başlayacak
Bütün magazin sayfalarıda bile var bu haberin
Evet bugün farketim umarım guzek bir proje olur
Hadi inşallah
Cevap
54Cevap
Sevmezdim
dizinin her bölümünü izlerdim okula gidiyordum o seneler Ama şimdi büyüdüm Eskisi gibi zevk alabilirsek olabilir Ama Eski Adı Üstünde eskide kalmış bir şey her şey değişti olabilirde olmaya bilir de
Bende severek izlerdim ama çok saçma olaylarda vardı. Mavi sakal olayı çok uzamisti. Ayrıca lise okuyan bir kızın geçmişte hayat kadını yaptığı soyleniyordu. Kız hangi ara yaptı🙄
Evet kağıthane değil de Teksas sanırsın
Oha gerçekten mi daha 1 ay önce eski dizisini bitirmiştim YouTube de keşke tekrar çekilse diyordum şansa bak😂
Oyuncuların çoğu ihtiyar oldu nasıl geri dönüyor bunlar sjsj ben bile yaşlandım inş lise veya ünv. Sıralarına oturmazlar yine sjsj
Gecmis gecmiste kalır diye bi söz var zaman mekan moda yonelimler hayaller hepsi değişti tutmaz boşuna uğraşmayın
Zamanında ne çok izlemiştim, sezon finalinde bile kaç ay izleyemeyeceğim diye kahrolurdum ya çocukluk işte 😂😂
O zamanlar bile çoğu 30 yaşındaydı şimdi teklif kabul etmişler çoğu dizi için. Ben 30 lu yaşlara geldim bunlar 43 kere dayanmıştır saçmalamışlar.
Oyuncuların emeklilik yaşı geldi. Oktay 37 yaşındayken liseli öğrenciyi oynuyordu. Ben o zaman 16 yaşında falandım.
Toksik özentiler, toksik tipler, toksik hayatlar, toksik ilişkiler kısaca toksik dizi.
Oktay hariç hepsi seviyorum. Özellikle Oktay dayak yediği zaman çok mutlu oluyordum.😂😂😂😂😂😂
Olabilir iyi diziydi ama artık öğrenci olmazlar o kesin
Cocuklar duymasin , sihirli annem vs denendi tutmadi. Bu da tutmaz.
Eskiler eskiden guzeldi simdi ayni tadi vermez
İboya aşıktım ben o zaman yaa. Hatta ne alakaysa trendy posteri vardı evde
Sonradan kötürüm kalan bir arkadaş vardı... Onu hep kendime benzetirdim...
Daha dün tekrar bölümlerine başladım başlasa süper olur ama kadro çok önemli
Daha önce de farklı bir versiyonunu çektiler ve tutmadı. Umarım tutar benim de çok sevdiğim bir dizi
Eskinin yerini tutacagini sanmıyorum biz bile değiştik
aynı kadro olmaz şimdi çünkü sarı saçlı kız yasak elmadaki yıldızın annesi yani büyüdü 😂🤣😁
Ne varsa eskilerde var birer birer donuyolar da eskisi gibi olmuyor
Buna bir defa çocukken televizyonda denk gelmiştim korku filmi sanmıştım
Bayilarak her pazari iple çekerim Şu an asiri sevindimmmmm hangi kanal ne zaman
Aa öyle mii, aşırı şaşırdım şu an ama orijinali ile kalsın ya, batırıyorlar.
Hiç izlemedim ama güzel diziydi Not Defteri çok güzeldi ve Hayat Bazen Tatlıdır
Çok severdim ama şimdi izleyeceğimi sanmıyorum. Hiç bir şey orijinali gibi tat vermez
Aa öyle mi süper bir haber dönsün ya çocukken çok izliyordum Oktay idolümdü:d
Ne yani 40 yaşındaki adamlar liseli rolü mü oynayacak
bir kaç bölümüne baktım sadece sevmedim ama
okul mu çete mi belli değil :D
Çocukluktan beri yabancı dizi seviyorum. Kayıp Dünya diye çok eski bir dizi vardı ben onu izlerdim
Eskiden güzel olup geri dönen hiçbir şey güzel olmaz
izlemedim degil ama turkiyede tek takip ettigim dizi gunesin kizlariydi. finale kadar netten izleyip bitirdim. her diziyi izleyemiyorum.
1 bölüm izledim sadece.. hayatımda izlediğim en kötü diziydi..
Sibeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel
Niye iyice şöhretini düşürüyorlar ki? Zaten sonlara doğru iyice saçmalamışlardı. Hiç anlam veremiyorum.
40 yaşından küçük olan yok aralarında, nasıl olacak ki?
Tam da lisedeyken izledim duygulandım zaman ne hızlı geçiyor
Pazar akşamları annemle birlikte izlerdik çok severdim, umarım yeni konsept güzel olur
akşam okuldan geldikten sonra sobanın yanında kestane yiyip izlerdik
Bu adamlar şimdi 50 yaşındadır lise dizisi mi cekcekler yani mk
Lan yillardir bunu bekliyordum xjdjxjxxjjx ne zaman nerde nasil
Severdim çocukken şimdi sever miyim bilmiyorum
Tutmaz. her şey zamanında güzeldi
inşallah güzel olur. izlicem :)
Severdim ama konsept değişince aynı tadı vermiyor
Hic sevmemiştim teşekkürler
bence gereksiz hareklet çok dizi var bu tarz
Yine liseliyi mi canlandıracaklar
Pek izlemezdim. Yine izlemem.
Günümüz senaristleri yazacağı için sevmeyiz.
İlk başlarda güzeldi ama sonra saçmaladılar
Çok severdim ama bence eski tadını vermez.
Ordan yakışıklıyı severdim
35'lik lolita görmekten biktik yahu
Hepsi 40-50 yaşına geldi
Güzel değil hep acı hep acı..
Gerçekten miiii
efsaneydi saffet ve ibo favorim
Çok severdim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?