Ben ayırt edemedim..
Matrix
John Wick
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ben ayırt edemedim..
Jony Wick olsun, mazimiz var..😄
Yazamamisim da😄
Isırırım
Her iki üçleme iyiydi bence…
Teşekkür ederim kardeşim..
Cevap
15Cevap
John Wick serisini de seviyorum ama Matrix'in ayrı bir havası var
İkisi de bebek. Matrix 4 hariç Matrix 4 ihtiyar
John Wick, ilk matrix filmi hariç diğerlerini sevmedim pek
Matrix tabii ki. John Wick de güzel ama Matrix'in yeri başka.
Sanırım John wick izledim😂 onu diyeyim bari
İkisinde hiç izlemedim bilmiyorm kararsızım.
Matrix tabii soru mu bu? John Wick de güzel film tabii de yanında lafı edilmez yani
İkisini de severim, aslında keanu hastası olduğum icin ne yapsa sevilir zaten
John Wick serisi tabi ki 🖤
Bu adamı sadece Göl Evinde beğeniyorum.
Knock Knock’ta kendini rezil etti bir de😅
Dalga mı geçiyorsun
Tabii ki wick
İkisi de farklı, seçim yapamam.
john wick ❤️😍 yüz kere izledim seriyi
John wick gibisi hala yok
Bu konularda hiç bir fikrim yok 😂
Bu adam çok cool yaa😍
John wick tabiki 😎
Zor bir soru oldu buu… secemedim
Matrixten şaşmam 😎👌
Matrix mantikliydi John Wick vasat kaldı
Matrix tabi ki 😎
Sen para kazan ben para kaybedim 👏👏👏👏
kuru milliyetçiliği lafına özürden başlasan
John wick
matrix
Tabi ki neo
Matrix
John wick
Matrix
Matrix
John ✌️
John
İzlemedim. 😬
Matrix
John
Jhon Wick
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar