Selamlar,
Kore yapımı olup da içinde romantizm olmayan bir şey bulmak çok güç maalesef. Be Melodramatic bu alanda güzel ve kaliteli bir yapım bana göre. Aynı evde yaşayan 3 kadının hikayesini konu alan bir dizi. Bir şans vermeni tavsiye ederin sana.
01 Yorumla
Soran+1 yılBu güzel yazın ve dizi tavsiyen için çok teşekkürler🥰
En İyi Cevaplar
+1 yılParazit diye bir yapım vardı gerçi filmdi aşırı komik de değildi ama nedense belirtme ihtiyacı duydum 😄 Koreliler pek komedi anlamında film yapamıyor ama umarım zevkine göre bir dizi bulursun.
051 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim🥰
- +1 yıl
Rica ederim yardımcı olamadım pek ama kusura bakma 😄
Soran+1 yılYa ne demek kore komedi dizi aramak benim suçum😂
- +1 yıl
Senin neden suçun olsun korelilerin suçu adam gibi komedi dizisi yapamıyorlar 😄
Soran+1 yılDimi sadece mıy mıy aşk dizileriiiii bıktık bıktıkk😂
- +1 yıl
Valla ya vıcık vıcık aşk konusu 🤦🏻♂️😄
Soran+1 yılBayramın da mübarek olsun şehrin kralı😎
- +1 yıl
Sağol sayın gizli üye sana da bol harçlıklı bayramlar dilerim 😄
Soran+1 yılHarçlık mı veriyolar bahaneleri de belli ekonomik krizden😂
- +1 yıl
Ben toplayamadım zaten ama toplayan varmış zengin akrabamız yok ki toplayalım 😒😂
Soran+1 yılArtık harçlık alma değil verme donemine giricez diye ödüm kopuyor🥺
- +1 yıl
Sorma ya yarın doğum günüm zaten bir yaş daha yaşlanıyorum ☹️
Soran+1 yılÜzülme yaa gördüm geçirdim tecrübe benim göbek adım dersin "yaşlı daddy"🤭
- +1 yıl
Yaşlı daddy de oldum bakalım daha neler olacağım 😂
Soran+1 yılŞey ya sana demedim şurdan bi dinozor geçiyordu ona seslenirken sana geldi🤭
- +1 yıl
Hep dinozor beslemek istemişimdir söyle de benim tarafa gelsin besleyeyim keratayı 🤭
Soran+1 yılYollarim yollamasına daa seni yeme ihtimali var... o kadar da düşünceli bi kızım yanii
- +1 yıl
Yaa ne kadar düşünceli bir kızsın sağol ama yolla sen ben onu eğitirim beni sevmeyenlerin üzerine salarım 😂
Soran+1 yılPtt mi olsun aras mı😉
- +1 yıl
Yurtiçi olsun diğerleri geç getirir hayvancık gelene kadar mefta olur 😒
Soran+1 yılKargolar canlı taşımayi kabul etti de sana kargo şirketi beğendirmek kaldı a-aaa😂
- +1 yıl
Olmuşken tam olsun hakkım değil mi benim dinozor bakmak 🥺 geç getirirlerse dinozorlara yem ettiririm kargo şirketini 😜
Soran+1 yılDinazor bakmak içinnn fazla yaşlısın baş edemezsin ki🤭
- +1 yıl
İnsan biraz moral verir gençsin önünde uzun yıllar var falan der aşk olsun dinozora şikayet edeceğim seni 🥺🥺
Soran+1 yılŞimdiiii yaşlı bir dedeye gençsin diyince genelde serserilik peşinde koşuyorlar anlarsın ya... sen bayramlaşmaya gelen çocuklara titreyen ellerinle şeker uzaticak yaşa gelmişsin😂
- +1 yıl
Sen gençsin de ben uslu biriyim serserilik nedir bilmem 🙄😂 elimi öpmeye gelirsen sana 5 TL’den fazla para yok ona göre 😂
Soran+1 yıl5 tl ye ne alabilirimmmm sadece bi tane karam gurme gelir🥺 bi tanecik🤧
- +1 yıl
Ya sen bana yaşlısın dedin ama ben kıyamadım bari karam gurmeyi 2 adet yapayım ne kadar da gönlü bol bir insanım görüyorsun 😂
Soran+1 yılAllah razı olsun verdiğjn 8-10tl içjn, hacı esansı sürdüğün beyaz kıllı ellerini öptükten sonra geceleri rahat yatıcamm🥰
- +1 yıl
Ahahah şimdi de hacı amca olduk 😄 ellerim kılsız tertemiz valla 😂
Soran+1 yılAma bu buruşuk olduğu gerçeğini değiştirmezzz... dinozor bakmak için biraz güçsüzleşmişsin🥺
- +1 yıl
Yoo daha buruşmadı ellerim gayet normal hiç de suç atma 🥺 gep gencim ben hepsine bakarım taşı sıksam suyunu çıkartırım 😂
Soran+1 yılSondaki biraz abartma ama çıkartırsın güveniyorum 😂
- +1 yıl
Gerçekler bunlar hanımefendi 😂😂
Soran+1 yılYani taşlardan su çıkardığını iddia ediyorsun hem de elinde sıkarak😏
- +1 yıl
Ah siz kadınlar neden bu kadar şüphecisiniz 😒😂
Soran+1 yılErkekler aşırı akıllı durduğundan abisi 😉
- +1 yıl
Haklısın hanımefendi 😂
Soran+1 yılKeşke haklı olmasam bey abi
- +1 yıl
Hayat işte hanımefendi naparsın iyi kötü tecrübe kazandırıyor insana
Soran+1 yılSevgilim şu an niğde aladağlarda kamp yapıyor ve telefon çekmediği için haber alamıyorum saatlerdir gel de merak etme🥺
- +1 yıl
Telaş etme telefonun çektiği yerde hemen arayacaktır içini ferah tut 🥺
Soran+1 yılYa şarjım az demişti powerbankle de tamamıni dolduramam demişti en son sabah 6 da yazdı yine zirveye çıkıcaklardı haber alamıyorum çok merak ediyorum. Allahın dağı ya başına bişey geldiyse...
- +1 yıl
Kötü düşünme bakar başınız çaresine hem kim bilir kaç kere gitti o dağlara gider gelir Allah’ın izniyle sonra arar sohbet edersiniz için rahatlamış olur.
Soran+1 yılOrdaki dağlara ilk gez gidiyor. 2-3 gündür orada kalıyorlar toplam 5 erkek. Çadır kurdukları yerde telefonun çekiyordu ama şu an ona ulaşamıyorum bak saatlerdir haber alamıyorum nasıl rahat olayımmm nasilll
- +1 yıl
Aynı yerde kamp yapan ulaşabileceğin biri varsa onunla irtibata geç. Ya cidden Allah’ın izniyle gelecektir inanıyorum panik yapma iyi düşün iyi olsun gizli
Soran+1 yılGizli😂 ismim melike. İnşallah dediğin gibi olur herhangi bir sıkıntı olmadığı sürece benden yiyeceği laf var zaten😒
- +1 yıl
Memnun oldum 😂 darlama hemen çocuğu yazıktır 😂
Soran+1 yılBen de memnun oldum şehrin kralı. Zaten onu merak ettiğimi biliyordurrrrr. Of o bana ulaşırdı telaşlanma derdi🥺🥺🥺🥺 onu bekleyen bi sürpriz var trip yiyecekkk
Soran+1 yılDoğum günün kutlu olsun şehrin kralı😎
- +1 yıl
Teşekkür ederim sağol 🙂
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
+1 yılMr. Queen var çok eğlencelidir tavsiye ederim
01 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim tavsiyen için 🥰
Gizli Üye(36-45)+1 yılBir iki tane izledim tabi baya saçma ve itici geliyor.
0142 Yorumla
Soran+1 yılErkeklerden çok seven duymadim zaten normal😂
Soran+1 yılKoreliler türkler kadar sıcakkanlı olamıyor maalesef
Cevap sahibi+1 yılEspirileri garip ve hani böyle biraz donuk gibiler gülerken bile sıcak kanlı olamıyorlar ve samimiyet yok 🤣 Biraz gömdüm 🤣
Soran+1 yılYa çok kore hayranı biri değilim ama bi farklılık olsun dedim. Biraz mi gömdün... selasını okumadığın kaldı😂
Cevap sahibi+1 yılHiç bulaşmadıysan bence deneme 🤣🤣 la Casade papel Kore çıktı. Orjinalini izleyen biri olarak bu geçince karakterler odun gibi geldi. Onuda okuyayım 🤣
Soran+1 yılBence de güzel değildir ya izlemeden hayal edebiliyorum😂 napmaya çalışıyorsun korelilerden nefret ettiricen bu gidişlee😂
Cevap sahibi+1 yılHahahahha ben bilmem sadece anlatırım 🤣🤣🤣 gerisi sende :))))
Soran+1 yılSen her şeye bu kadar yüksek kahkahayla mı gülüyosun ya😂
Cevap sahibi+1 yılEvet gülmeyi çok severim 😁😁
Soran+1 yılBen de seviyorum işte istedim ki çekik gözlü insanlar da beni güldürsün ama bulamadım ki izleyip güleyim😂
Cevap sahibi+1 yılÇekikler seni güldüremez 😵💫 Sen Erşan kuneriyi izle 🤣🤣🤣
Cevap sahibi+1 yılÇekik gözleri bende seviyorum ama her güzelin bir kusuru var donuklar 🤣
Soran+1 yılBence sürdükleri kireç gibi fondöten onları donuk yapan😂 adamlar ne koyuyolar acaba duvarı bile boyayacak kalitede
Cevap sahibi+1 yılBoya badanayı seviyorlar, aynen olabilir 🤣 duvar boyamıyordur bence 🤣
Soran+1 yılBence test etmek için duvarı kullanıyorlar ama yine de sen bilirsin😂 ben şeyi düşünüyorum hani kore erkekleri makyaj yapıyor ya, makyajlarıni silerken tüm maskülenlikleri gidiyordur😂😂
Cevap sahibi+1 yılHahahahah duvarlar çatlamazsa yüzlerine mi sürüyorlarmış? 🤣🤣🤣 Erkek makyaj yaptımı da ne bilim 😵💫😵💫😟🤣 karizma makyajı yapınca gidiyor zaten sildikten sonra daha ne olsun 🤣🤣🤣
Soran+1 yılOnlar ayy gibi parlamak istiyolar demek bizim türk erkekleri gibi yanık ten sevmiyolar😂 mağyaj yapan erkek de üffff bi de en pudralısından.. dadindan yinmez😂😂
Cevap sahibi+1 yılBiz yanık tenliyiz bizi böyle sevin küçük hanım 🤣🤣 ıyhhhh pudra mı 🤣 kız öpsen dudakların beyaz olur 🤣
Soran+1 yılBen zaten türk erkeği seviyorum tercih belli de... koreliler de yakışıklı ya makyajsız gördüm mü bilmiyorum bu arada😂
Cevap sahibi+1 yılHepsinde makyaj var 🤣🤣 bak bize ne varsa doğal 🤣🤣 yalnız ben ameliyat oldum az değiştim 🤣
Soran+1 yılSeda sayan dudaği yaptırdın tabii dayanamadin dimii😂
Cevap sahibi+1 yılHahahaahhah yok çok şükür 🤣 burun ameliyatı oldım 🤣
Soran+1 yılYeni mi oldunn çok geçmiş olsun burun önemli burun kutsal
Cevap sahibi+1 yılEvet yeni oldum. Mecbur kaldım yoksa olmayacaktım. 2 farklı işlem yapıldı. Çok sor geçmiş doktorum ve asistanları çok iyiler sağolsunlar. Burun çok hassas
Soran+1 yılTekrardan geçmiş olsun 2. Defa ameliyat etmekerinin sebebi neymiş peki... onlar da biliyolarrr burun değerli burun kırmızı çizgimiz😂
Cevap sahibi+1 yılTek ameliyat günün de iki işlem. İlk işlem burunda ne kadar arıza varsa hallediliyor. 2. İşlem estetik burun da bulunan göçük burun ucu düşüklüğü ve burun kanatlarını küçültme. Burun kemiği eğriliği düzeltme yamuk burun ucu kıkırdağı düzeltme
Cevap sahibi+1 yılBurun kırmızı çizgi 🤣
Cevap sahibi+1 yılBuarada sağolasın
Cevap sahibi+1 yılBuarada evet yeni oldum
Soran+1 yılYa beynim o kadar karısik kiiiii sana yazmam gerekeni soruyu güncelleye yazdım sen dusün artıkk😂
Soran+1 yılOfff bisi sorucammm şimdii hiç hissettin mi ameliyat sırasındayken ben bunu çok merak ederim de hiç ameliyat olmadım ve narkozun ameliyat sonuna kadar tamamıyla bayginlık verip vermediğini merak ediyorummm🙃
Cevap sahibi+1 yılBende diyorum bildirim geldi bakıyorum mesaj yok 🤣
Soran+1 yılGeç dalganı geeeç hakettimm😂
Cevap sahibi+1 yılSana şimdi nasıl oluyor anlatayım; Seni ameliyathaneye alıyorlar, içeride damar yoluydu cihazları bağlıyorlar o sırada seni sohbete tutuyorlar başındakiler ve biri gelip sana oksijen bu kokla diyor, işte o narkoz içine çekiyorsun başın dönüyor mu diyorlar sen hayır derken tekrar başındakiler konu açıyor bir daha narkozu getirirlerken şapp gidiyorsun. İnan sanki 1 1,5 saniye uyudum gibi oldu. Beni ayrı bir tarafa aldılar uyandırıp odaya geçirdiler. Kesinlikle hiç bir şey hatırlamıyorsun.
Cevap sahibi+1 yılHahaahahah sen de yandın bende yandım 🤣
Cevap sahibi+1 yılOlur böyle şeyler :)
Soran+1 yılHiç umrumda diil valla güncelledim soruyu bi kez😂😂
Ayy insanın ameliyat oldukça olası geliyor desene o zaman😂 çok ağrın var mı mutlu görünüyosun gözumden kaçmadı😉
Cevap sahibi+1 yılHahahaha olur böyle şeyler :) iyi yaptın :) hahaha yok canım ameliyat olurken biz bir şey hissetmiyoruz ama sonraki süreç sıkıntılı sabır güç kuvvet istiyor. Şükür ben 6 gün hastane de yattım. 27 gün oldu. Şükür bende bir de süpriz geniz eti de çıkmıştı aldı doktorum sağolsun. Kanamam çok olmus durmamış. Ondan tamponlar burun içinde çok kaldı 11 12 falan yanlış hatırlamıyorsam. O çok kötü oldu hep ağızdan nefes aldım. Sonrasında korumalık alındı. Bantlar değişti. Bir dahakine dikişler alındı. Şişlik yani ödem vardı. Yine bantladı 1 hafta daha kaldı. Sonrasında çıkarttı az şişlik var o da gecicek inşallah. Bayram sonrası kontrolüm var bakalım süreç nasıl ilerleyecek. 1 seneye de burun şekli oturacak. Sen bana bakma ben neşeliyim 🤣🤣🤣 doktorum diyor en sevdiğim hasta tipi neşeli korkmuyor. Bir de o dikişler pansuman bant değiştirirken üstüne hafif baskı yapıyor şişlik sonrası burunda yerinden çıkan kemik tarafı varsa hafif oturtuyor çatır çıtır ediyor. Ama Allah razı olsun doktorum varya 10 numara insan çok kibar beyefendi çok yardım sever anlayışlı ben hayatımda ilkkez böyle bir doktor gördüm. Maşallah hem yetenekli hem karakterli hem kibar.🙏
Soran+1 yılDoktorun sporsorluğunda devam ediyon yaşamina öyleyse😂 böyle bedavadan reklam yapma bence😉😉 bu arada doktorun çok hoşsa ödediğin miktar da guzeldir ne yaptın fiyat işini😂
Cevap sahibi+1 yılHahahaha bir insan memnun olduğu bir şeyi 7 kişiye olmadığı bir şeyi 70 kişiye söylermiş. Hep memnun olmadıklarımızı söyleyim. Birazda memnuniyetimizi söyleyelim :) üniversite hastanesinde oldum. Ameliyat masraflarını hastaneye ödedim. Doktorum ek bir ücret almadı. Ki şöyle bir şey söyleyeyim. Benim ameliyatı çevremdeki büyük şehirde hiç bir doktor yapmak istemedi. Kendi şehrimde de yapacak baba yiğit çıkmadı. Ama gittiğim bütün doktorlar kendi şehrimdeki bu hocayı önerdi. Yaparsa o yapar başkası zor yapmaz dediler. 10 bin küsür ödedim. Benim burun da yazmadığım çok sıkıntı vardı. Özelden yazarım.
Soran+1 yılDalgssına söylemiştim zaten ya sponsor işini😂 genelde burun ameliyatı sonrası insanlarda çok şişlik ve morluk olduğundan zor bi ameliyat süreci olduğunu duşünürüm şahsen. Hatta bi tanıdığım burun ameliyatı olmuştu ve burnu düşüyordu tekrar ameliyat oluyordu... doktor gerçekten önemli bir unsur, ameliyatın güzel geçmesi ise tamamıyla nasip işi
Cevap sahibi+1 yılHahahha farkındayım 🤣 hadiya çok geçmiş olsun çokta üzüldüm Allah yardımcısı olsun inşallah koşa sürede sağlığına kavuşur 🙏 tabi şişlik morluk oldu ama bize böyle çiğ bezelyeyi gazlı beze sarıp eldiven içine koyup bağlayıp buzluya koydurdular ameliyat sonrası her saat bası 15 dakika yüzüme gözlerime etrafına koydurdular ondan abartılı şişlik morluk olmadı çok şükür. Öyle tabi nasip şans bir de her ameliyat başarılı da geçmiyor sonrasında Allah korusun ameliyat sonrası ufak bir dokunuş bile kötü etkiler
Cevap sahibi+1 yılEeee kayboldun 😁
Soran+1 yılIşlerim vardı tekrardan geçmiş olsun kesinlikle zor bi süreç atlatmiaşsîn. Allahın sevdiği kuluymuşsun😉
Cevap sahibi+1 yılÇok saol biraz öyle :) mmm ne işin vardı bakim? :) Sen burada ne ile meşgulsün? (Okul/iş)
Soran+1 yılYemek yemiştim. Üniversite sınavım açıklanıyor bi kaç güne sevgilim var, en değer verdiğim hayvan kedilerr vee ketçapla makarna yemeyi sevmem☹ sen sever misin ya ketçap&makarna
Soran+1 yılHayrola şimdi de sen kayıpsın😂
Cevap sahibi+1 yılHayırlısı olsun inşallah gönlüne göre bir sonuç gelir. Ooo sen baya baya yoğunmuşsun. 😧 hayvanları bende Severim kedi guine Pig muhabbet kuşu falan. Makarnayla aram pek yok ama ketçap mayonezle yiyorum
Soran+1 yılİnşallah güzel gelir sınav sonucum öyle zor bi evre ki hiçbir şeyi değiştiremeden beklemek... iyi bekliyorum mühendislik yazıcam hayırlısı🤗 sen etçil bir adama benziyorsun😂 makarna neden sevilmezzz
Cevap sahibi+1 yılOo hadi inşallah mühendis hanım 🙏 etçilim 😁 makarna un su 🤣
Soran+1 yılSeni hepçil olmaya davet ediyorum. Bu arada senin meslek ne?
Soran+1 yılYok oldun kül oldunn yoksun😂
Cevap sahibi+1 yılHahhhah buradayım geldim. :) özelden yazsam daha iyi olur rahat olma açısından:) rica etsem
Soran+1 yılBen rahatım sen de rahatsındir burdan yazabilirsin istiyorsan tabii
Cevap sahibi+1 yılGizliye aldım kendimi ama gizlide mi gözüküyorum?
Soran+1 yılGizlisin zaten merak etme. Mesleğini merak etmiştim
Cevap sahibi+1 yılAslında öğretmenim ama atamalar malum bende emniyete girdim
Soran+1 yılAnladımmm uç meslek tercihlerii. Ne öğretmeniydin peki sayın hocam😊
Cevap sahibi+1 yılAdalet dersi öğretmeni:)
Soran+1 yılUuuu çok değişik alanlar tercih etmişsiniz sayın hocamm
Cevap sahibi+1 yılBiraz öyle diyelim nasip böyleymiş umarım benden sonrakilerin iyi olur
Soran+1 yılİnşallah🥺 bende de işsiz kalma korkusu var
Cevap sahibi+1 yılAmin🙏 korkma belki istediğinden daha iyi bir iş sahibi olursun
Soran+1 yılYani Allah rızıksız bırakmaz ama önemli olan seve seve işe gidebilmek🥰 sen seviyosundur inşallah mesleğini😍
Cevap sahibi+1 yılAynen öyle :) çok şükür seviyorum. 🥰
Soran+1 yılÇok güzell🥰🥰 darısı başıma😉
Cevap sahibi+1 yılHadi bakalım inşallah 🙏 😌 canım sıkıldı
Soran+1 yılBende de tedirginlik var şu an
Cevap sahibi+1 yılSınav nasıl geçmişti? Stres yapma kendine
Soran+1 yılYa sınav orta geçti benim temelim var ders çalışmayı bırakmıştım 4 ay , ardından 1 ay kala tekrarlar yaptım keşke bırakmasaydım sınav yapılabilir bi sınavdı. Ama tedirginliğim ona değil işte şu an aladağlarda sabah 06.40 tan beri haber alamadığım sevgilim kamp yapıyor yanında 4 erkekle. Saatlerdir ulaşamıyorum kafam ondan karışık🥺
Cevap sahibi+1 yılUyuya kalmışım kusura bakma. Anladım. İyi puan alırsın insallah. Korkma telefon çekmiyordur. Belki telefonu şarj edememiştir
Soran+1 yılSıkıntı değil uyuduğunu tahmin etmiştim. Ama hala haber alamıyorummmmmm 28 saat oldu off🥺🥺 ya başına bi şey geldiyse😞
Cevap sahibi+1 yılKötü düşünme sakin ol derin nefes al. Ortak arkadas yok mu sorabilecek birine yanlarında ki bi arkadaşı haber bırakmış olabilir
Soran+1 yılOrdaki hiçbir arkadaşının numarasi yok kıskandığı için vermedi😒
Cevap sahibi+1 yılKötü olmuş gerçi o da haklı kimseye güvende olmuyor
Soran+1 yılYani hâlâ haber alamıyorum hadi ben neyse annesi daha da telaşlanmıştır😞
Cevap sahibi+1 yılİnşallah iyidirler ☹️☹️☹️
Soran+1 yılİnşallah sadece şarjı bitmiştir. Tilkilerin kurtların olduğu Allahın dağından ne zavk aliyorsa😠😠
Cevap sahibi+1 yılÖyledir şarj bitmiştir 🙏 değişik bir zevk meselesi 😬
Cevap sahibi+1 yılSen neler yapıyorsun?
Soran+1 yılOnu çok özledim... ya ben napabilirim sınav bitti kös kös oturuyorum😂😂 en geç bi haftaya açıklanır ben de tercihlerle uğraşıcsm işte
Cevap sahibi+1 yılSende dağa git 🤣🤣 az kaldı 20 sindeydi dimi sonuçlar
Soran+1 yılEn geç 20 temmuzda😂 ya ben nasıl gideyim orayaaa tek başıma bi de😂😂
Cevap sahibi+1 yılAz kalmış :) tek gitme :)
Soran+1 yılYa yemek yapacak yerleri yok su bile yokk su taşıyorlar, tuvalet mevzusu da büyük sıkıntı ama canım zorlu koşullarda kendini deniycekmiş. Canı sıkılıyor ya bela arıyor...
Cevap sahibi+1 yılTam bela arıyormuş belli …
Soran+1 yılDeme öyle abisi enerjisini atmak istiyordu🥺 kendimi değil vallahi annesini düşünüyorum yaa😞😞
Cevap sahibi+1 yılÜzülme arar seni korkma 🤔 Annesi de kötü olmustur sen böyleysen kadın şimdi nasıldır
Soran+1 yılİnşallah bi haltlar çevirmez neyse ki dağda😂😂😂 stresten beynim sulandıı
Cevap sahibi+1 yılHahhaah dağda napsın :)))) erkek erkeğe tehlike yok :)
Soran+1 yılAbi bak hâlâ ulaşamıyorum gecenin bu saati Allah bilir ne halde... gerçekten iki gündür aşırı huzursuzum🥺
Cevap sahibi+1 yılHaydaaaaaa acaba ne oldu bunca saat
Soran+1 yılOf dur zaten çok tedirginim🥺 jnşallah annesine ulaşmıştır birinden yazık kadina🥺🥺
Cevap sahibi+1 yılUlaşmıştır heralde üzülme sen de
Soran+1 yılAbi elimde mi ki üzülmiyim sevgi lanet bi duygu😞
Cevap sahibi+1 yılSana da ulaşsa haber verse iyi olurdu.
Cevap sahibi+1 yılNereye gitmişti kampa
Soran+1 yılNiğde-aladağlar
Cevap sahibi+1 yılMmm uzaktalarmıs
Soran+1 yılElimden dua etmekten baska bisi gelmez gönlümü ferah tutmam lazım🥺
Cevap sahibi+1 yılİçini ferah tut güzel düşünelim
Güzel olsun canını hiç sıkma rahat ol
Soran+1 yılÖyle olmaya çalışıyorum Allah razı olsun abi bana çok destek oldun ona ulaşınca sana da yazıcam🥲
Cevap sahibi+1 yılCümlemizden Allah razı olsun. İnşallah güzel haberler alıcaksın. Tabi ki olur :)
Soran+1 yılAbi ulaştı şu an yeni haber aldımm😍 olanları sonra anlatıcam dedi belli ki bi sorun olmuş ama kendi sağlıklıymış🥰🥰 hemen sana soylemek istedimm🥰
Cevap sahibi+1 yılBuna çok Sevindim :) gözün Aydın :) soalasın:)
Soran+1 yılÇok teşekkür ederimmm😇😇😇😇
Cevap sahibi+1 yılRica ederim şu an vaziyet ne durumda
Soran+1 yılValla bi köye inmişler şu an dağda telefon hiç çekmiyordu dedi... mevzuyu tam olarak bilmiyorum ama anlatıcağını söyledi. Başına geleni ögrenince söylerim. şeyy ona biraz laf saydım da çok az küfrettim minicik🙃🤭
Cevap sahibi+1 yılSeni kaybettim yeni buldum 🤣
Soran+1 yılVay beee😂😂😂
Cevap sahibi+1 yılKayıp kız nemo :) napim gizliden çıkmadın ki seni bulayım 🤣
Soran+1 yıl😂😂😂abi ya ne şaşirdım yazınca sanki seni enkazdan kurtarmış gibi hissettim😂😂
Cevap sahibi+1 yılAllah seni 🤣🤣 ben de dedim bu kız gezmeye mi gitti :)
Soran+1 yılBen sana yazmışım cevap sırası sendeydi asıl sen gezmeye gitmişsin😂😂
Cevap sahibi+1 yılHahaha şşşşt bende bildirim yoktu bak aradım buldum seni 😋😋😋🤣
Soran+1 yılAbi sıralamam 331.000 ne yapıcam bilmiyorumm aşırı düşük bence ama yine de tercih yapıcam gelirse yazarım. Sıralamalar çok kötü herkesin yığilmalar fazla... baraj kalktı onun da etkisi var tabii. Mezuna kalanlar çok olucak tahminimce mühendislikten tercih yapıcam olursa olur ya moralim bozuldu sabahtandır ağlıyorum erkek arkadaşım psikolog gibi teselli vermekten yoruldu😂
Cevap sahibi+1 yılAz teselli versin :) vardır mühendislik vs geçen senenin yerleştirme klavuzuna baksana bi
Soran+1 yılBakıcam abi 27 sinde başlıyor tercihler iyice bi araştırma yapıcam dershanedeki rehberlikçilere de danışıcam. Erkek arkadaşım kaldırım mühendisliğini ve makine operatörlüğünü tercih etmemi istiyor😂😂😂😂
Cevap sahibi+1 yılHahahahah ona da ki çıkışlar sağdan 🤣
Soran+1 yılEspri yapıyor ya benim için oturmuş araştirma yapıyodu senin her zaman yanindayım üzülme sakın çözücez diyo😂 güldürmek için çabalıyo çocuk şey sabahtan beri ağlıyom daha yeni sakinleşebildim🥺
Cevap sahibi+1 yılKötü değil moralini bozma. Az uğraşsın bırak ☺️
Soran+1 yılOnu uğraştırsam güzel olur dimi abi bence de😂😂😂
Cevap sahibi+1 yılHahhaha Ayenn benim bile hoşuma gitti 🤣
Soran+1 yılErkek milleti bi işe yaradığını ona ihtiyaç duyulduğunu hissedince hoşuna gidiyor haklısın abi çalıştırmakta fayda var😂😂😂
Cevap sahibi+1 yılHahahah sanırım genlerimizde var :) aferin aferin
Soran+1 yılAbi istiycem ama nasıl istiyim sence bana tercih zamanımda yardım etmesini? İşimi yaptırıyor gibi hissetmesini de istemiyorum. Sadece fayda sağladığını hissettirmek istiyorum tavsiyen var mı?
Cevap sahibi+1 yılBirlikte bakın
Soran+1 yılIşimi yaptırıyorum gibi hissetmez diil mi böyle bir teklifte bulunursam?
Cevap sahibi+1 yılYok neden olsun
Soran+1 yılAbi bunlar dağda haber alamadığımız zaman kar eritmiş onla yemek yapmışlar... mülteciler gibi yanyana yerde yattıkları bi fotoğraf vardı, yani anlayacağın belasını aradı😂😂 hesapladım djyo 2850 TL harcamış yazık ya ziyan etmiş😂
Cevap sahibi+1 yıl🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Cevap sahibi+1 yılO paraya Antalya’da tatil yapardı 🤣
Soran+1 yılAbi çok enerjisi var duramıyo inşallah kötüye kullanmaz😂
Cevap sahibi+1 yılHahahaha dikkat et 🤣
Soran+1 yılKendini işlere veriyor abisi enerjisi fazla olsa da uslu biridir doğruyu yanlışı bilir😂😂
Cevap sahibi+1 yılAferin aferin enerji atsın :)
Soran+1 yılAbi tercih kılavuzum hâlâ yayınlanmadı. Galiba hocaların dediğine göre barajlarda esneme olacakmış özellikle mühendislik bölümlerinde... yani 300k ile kapatan mühendislik artık 400k ile kapanıcakmış bu benim için nimet olur😍
Cevap sahibi+1 yılAynen öyle olacak :)
Soran+1 yılInşallah ya abi tekrar aynı şeylere çalışmak insana zor gelir biliyorum🥺
Cevap sahibi+1 yılİnşallah olacak 🙏
Soran+1 yılAllah razı olsun tekrardan abi benim hakkımda güzel isteklerin için ve dağda mahsur kalan erkek arkadaşımı (🤭) beklerken bana teselli verdiğin için🥰🥰
Cevap sahibi+1 yılRica ederim ufaklık 😋
Koreliler pek komedi yapamıyor sanki..
10 Yorumla
+1 yılKorelilelerin komik dizilerimi var
010 Yorumla
Soran+1 yılBi umut arıyorum
- +1 yıl
Len korelilerden olmaz ya 😂
Soran+1 yılBeğendiğin komedi dizisi söyle o zaman😏
- +1 yıl
Git steve harvey programlari izle
Soran+1 yılBaşka var mı peki dizi olsun ama bu seferki😂
- +1 yıl
Aklima gelmiyorki yeni uyandim 😂
Soran+1 yılAnladım. Ama şahsi görüşüm amerikanlar +18 espri yapıyor ve dehşet derecede komik olduklarını sanıyorlar. Ben daha çok zekada oluşturulan esprileri seviyorum
- +1 yıl
Yok steve abimin üstüne komedyen yok bu adam normal durusu bile gülme komasina sokuyor insani
Soran+1 yılPeki teşekkürler kardeşim🥰
- +1 yıl
Rica ederim
+1 yılBen dizi izlemem
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer