
Film olarak en sevdiklerim arasında lakin kitap betimlemeleri ve kasvetli hava olmadan bilemedim.

Film olarak en sevdiklerim arasında lakin kitap betimlemeleri ve kasvetli hava olmadan bilemedim.
Keşke cekmeselerdi diyorum. Güzel olan şeyler bıraksalarda öyle kalsa
di mi ya aynen
Orlando Bloom olursa izlerim
Hayır yok
Uzucu
Cevap
6Cevap
Senaryo aşamasına kadar çok konuşuldu umarım iyi olur. Film tadında.
umarım
Beklentim var ama çok yüksek değil.
benim de
Açıkçası serisi gayet güzel bir seri ve dizisi o kadar güzel olur mu emin değilim olmaz gibime geliyor
beklenti alçak ya bende de
Evet
Filmi iyi düzeyde malum, dizisi de filminden geri kalmaz gelişen teknoloji ile bu daha kolay olacaktır.
hikayesi ve betimlemelerin tadını alamadık
Hiçbir ümidim olmadan izlicem en azından azıcık güzel olursa mutlu olurum
Tabi , grafik olarak mutlu eder zaten
Büyük beklentiler oluşturmuyorum ki hayal kırıklığı olmasın.
harbi öyle ben de
maalesef heyecanlanmak istemiyorum , hep hüsran oluyor örnek Hobbit 3 lemesi
Yani film i guzel diziye bakmam herhalde
annadımm
Çok hem dee
bakalım
yok dizi sevmem
Yok.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar