
Yani her şeyi bilmesine ve görmesine rağmen aylarca sustu. Belki baştan konuşsan konu buraya kadar gelmezdi. Birde sapık gibi videoya aldı :D Tarihin ilk ifşacısı olabilir :D

Yani her şeyi bilmesine ve görmesine rağmen aylarca sustu. Belki baştan konuşsan konu buraya kadar gelmezdi. Birde sapık gibi videoya aldı :D Tarihin ilk ifşacısı olabilir :D
Her şeyi bilmesine rağmen susması bir tık bence normal. Ben şu an öğrendim videoya aldığını. O bölümünü ben izlememiştim. Aldıysa elinde kanıt olur vs ispatı kolay olur. Yalnız ispat olmasa Bihter "Adnan, yalan söylüyor. Bizi çekemiyor. Evliliğimize zarar vermeye çalışıyor." deyip yalan söyleyebilirdi. Adnan, da sadece şüpheye düşmekle kalırdı ama belki sevgisi ağır gelir ve evliliğini bozmazdı. Hem de elinde kanıt olmadığı için emin de olamazdı. Yani her şeyi bilip susan insanlar bence bir bildiği olan insanlar da olabilir dediğim gibi "Bizi ayırmaya çalışıyor. Bizi çekemiyorlar." diyen ve buna inanan aptallll çok. Kemal'im yapmazcılardan çok bir şey dışarıda yok. Hal böyleyken kötü olmamak için müdahale etmek istememiş olabilir.
Cemile'ye yüz vermemesi olayına gelelim. İnsan sevmeyince sevmiyor. Nerede görülmüş sevenin sevilmiş olduğu? Hem siz erkekler olsanız şu an "Seversiniz sizi sevmeyen, üzen insanları sevmeyi." derdiniz. Aslında bunun kadını, erkeği yok. Bence de "Seven değil miken yaranır."
tabi ki insan zorla birini sevemez ki..
Aynen öyle. Zorla güzellik olmaz. Hatta zorla yapılıyorsa bir şey olacaksa da olmaz.
Teşekkür ederim.
Bazı gerçekleri söyleyebilmek başka facialara yol açabilir... bazen insan mecbur susuyor. Bende böyle bir şeye tanık olup susmuştum ama hep ima ediyordum çocuk kabullenemiyor aptala yatmayı tercih ediyordu en sonunda patlak verdi olay boşandılar... Şimdi kız uyuşturucu batağında oğlan başkası ile evlendi ve çok mutlu, maşallah. Herkes hakkettigini yaşıyor bu hayatta hiç acele etmeyin
Bazen beklemek yorsa da en doğrusu bu sanırım
Cevap
14Cevap
İki lafı bir araya getirmedi it
Bence de kötü bir karakterdi
Bence sinsi bir karakterdi
Ve kıymet bilmez bir adamdı
Cemile onu okadar sevmesine rağmen
Gözü görmedi
Nihale aşıktı
Evet bahçeden yukarıya cok bakardı hshsh
Kötü diyemem ama ruhsal analiz edersek mantıksız, vefa borcu hissi altında ezilmiş ezik biri diyebilirim. Zaten ciğerlerinin iflas etmesi, boğazından kan gelmesi falan söylemek isteyip de söyleyemediği şeylerden ötürü. Halit Ziya Uşaklıgil müthiş roller yaratmış 👍
🤦🤦🤦 Bihterin kemikleri kalmadı hala Beşir diyorsunuz 😄
Beşir bence kilit karakterdi. Olmasaydı dizi farklı bitebilirdi
Asiri kotu bir karakterdi. Ezik rolunu cok guzel oynadi ama hem ekmek yedigi kaba tukurdu adnan beye zamaninda soylemedi, hem tehdit etti, hem geri gelip onlarin gozunun onunde yasadi. Ne yaptigi belli olmayan temiz kalpli gibi gorunen ama aslinda fesat bir karakterdi. Sevmem kendisini
Beşir'i baştan beri sevmemiştim. Hep soğuk ve duygusuz bir karakteri vardı.
Susup susup düğün günü ortalığı karıştırdığı an tamamen bitti benim için 😄
Başta konuşsa belki herkes için daha farklı bir son olurdu.
Beşir bile kendine bu gözle bakmamıştır ne güldüm ama tespitlerine 😄😄
Şu cemile'yi tersleyip duruyordu ya En çok ona sinir oluyorum gül gibi kızdı kendisi için ölüyordu inadına Nihal Nihal diyordu 😒
Her defasında beşir acaba bu sefer söylermi diye izliyorum asjajjaa gerçekleri söylerse kötü şeyler olabilir diye korkan bir karakterdi haklı bir sebep mi bence degil
Sinsi Beşir
Bilmiyorum ki iyimiydi kötümü hiç karar veremedim biraz fazla aşık tı verem olacak kadar. kim aşkından verem olmuşki bu güne kadar Beşir gibi.😃
O karaktere bastan sona gicik oluyordum. Erol tas a bile o kadar ayar olmamistim ne gicik biseydi o oyle adamin ekmegiyle oynuyordu bide garip garip triplere giriyordu.
Bihtersiz bir Aşkı memnu yorumu olmazdı :d katılıyorum izlerken aynı şeyleri düşündüm. Çünkü ifade etse belki Nihal için de daha iyi olabilirdi.
Beşir susmasaydı ne o gizli gizli yiyişmeler, ne Beni beni Bihter'iniler yaşanırdı. Aferin Beşir..
Huzur içinde yatsın.
Çocukken bu diziyi annem izler bende Beşir için üzülür ağlardım kötü karakter o değil Behlül daha kötü yatmadihi kız kalmadı
Beşir'in yanlışı en başta Adnan beye söylememek oldu. O yüzden aptal bir karakter. O söylese erken final yapardı.
Şu diziyi hala izlememiş bir ben mi varım? 😅
Galiba :D
Yenisi çekilsin de, onu izleyeyim. Adı da alan memnun, veren memnun olsun. 😅
Mantıklı :D
Kimseye zararı yoktu en azından Behlül gibi şerro değildi, evet sağlam bir karakter değildi ama kötü demek de doğru olmaz.
Şerro ne ya ahahah 😄
@Bihteeerrr o senin yeğenin yeğenin :D
Yengen o senin yengen 😄😄😄 siz anneleri tarafından size emanet edilen çoçukları her bakımdan yetersiz gördüğünüz bir kadının annelik etmesine şiddetle karşısınız ama xdfghjk en sevdiğim replikler 😄
Ölüyorum anne anlasana gözlerimin önünde birbirini seviyorlar kalbim suçlu yüreğim suçlu 😄😄 beren saat güzelliği kıvanç yakışıklılığı da diziyi taşıdı bu kadar tabi zirveye :))
Beren saat çok güzel bir kadın. Hazal Kaya da güzel ancak soğuk nevale 😄
Kıvancı beğeniyorum erkeklerin kıskandığı jön. Erkekler diyordu biz onun giydiği tshirt ü giysek kızlar canısı der kıvançda efso hakikaten karizmatik o yönden adam sadece fazla sarışın 😄
Nur Fettahoğlunun en güzel olduğu dizi Aşkı memnu tartışmasız. O doğallığı şimdi yok o hanımefendi duru güzellik başka bir şey şimdi herkes klonlanmış koyun gibi birbirinin aynı 😄
Ayy canım dizim ya zbxhxb
Beşiri pek de sevmezdim
Ya sjxjdbb
sonuc olan besire oldu zaten hiç mutlu olmamış
Beşir karakterini hiç sevemedim. Bencede kötü biriydi.
İyi mi kötü mü bilmiyorum ama cemile bunu seviyordu kdjdjjd
Yerinde olsam Behlülden fena para sızdırırdım. Fırsatı hiç iyi kullanamadın be Beşirim..
Filmde silik bir tipdi. Silik tiplerden de ne beklenir işte 😬😬😂
Video çekmeden anlatsaydı inanmazlardı bence Beşir'e. Kötü değil de gıcık bir karakterdi.
Mobese beşir😂 aşkı memnunuyu izlemedim o yüzden bu karakteri bilmiyorum
İnceldi bu herif binde gizli abaza bi de canım saçma şaka yapıp kış gününde denize düştü üstüne yetmedi kış gününde gemide çalışıp denize açıldı sonuç ciğerler iflas mefta
Tam keriz ya. Diğer şeyleri yazınca kelime farklı çıkıyor. Sığır diyerek geçelim. Hem silik hem sapık. Sanki KS'nin gizli üyesi gibi. :D
Hayır nihal e aşık olmasayfı çoktan soylerdi onun uzulmesini istemedi
İyi gibi görünüp tam bir kötü bence.
Tutuk silik bir tip
Öksürmekten baska bir icraati yok
Garip bir insandı kendisi kesinlikle kötü karakter değil
Bizim dizilerde finale kadar kötülüğün dibini yaşatan adamlar izletiliyor sonra finalde ölüyorlar falan Beşir yine bunların yanında iyi bence
Yani Beşir de hikayenin içine etmiş ama magandadan iyidir
Dizinin sansursuz halinde bakıp bakıp otuzbir çekıyor
Hiç mi hiç beğenmiyorum
Aslında iyi biri gibi ama kötü
Kötü de seviyor ağaaaa😲
Sinsi, kurnaz gibi geldi bana
Aptal aşığın tekiydi...
Bence değildi
Bilmiyorum ki, öyle izlemedim. 😄
Yok ya cok acıdım ben ona hep
Tövbe tövbe tövbe o ağacı ne sandim 5 fk dur ona bakıyorum ne alakadiye
Bu dizide anlayamadım olay Nihal ile Behlül nasıl evlendi ki kuzen değil miydi 😂😏
Beşir çok namusluydu hiç te bile kötü değil 😂
Çok ezik bir karakter
M*ldi. Hiç sevmiyordum
Aynen çok gıcık oldum ben de ona
İzlemediğim için bir şey diyemiciğim
Yok ya aşkından sustu garibim😀
Beşir'in a.. q
Gıcık bir karakterdi
Uyuz tam bir ezik
Cidden ha dkakdk
değildi ya bence 😅
Ay ne kadan kötü bir bakıç aşısı 😂😂😂
* . k kıskanç güzel kardeşim
A. yav kıskanc güzel kardeşim. ngi
Kötü ve aşık
Yılaannnn😀😂
Yılannnn
Dilsiz şeytan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?