
Yani izleyeceği film ya da dizi olursa paylaşırım ama ortaklık sevmiyorum.

Yani izleyeceği film ya da dizi olursa paylaşırım ama ortaklık sevmiyorum.
Selamlar,
Evet bir dönem arkadaşımın paketini kullandım uzun süre. Sonra ben satın aldım o benimkinden faydalandı. Geçenlerde benim hesapta bir problem oldu ve kapatmak zorunda kaldım. Yine arkadaşım ile ortam hesap kullanıyoruz.
sıkıntı yoksa iyidir ya
Eğer yakın çevremden biri ise veririm neden olmasın mesela akraba arkadaş gibi ve bilmem lazımdır ki o platformlara girdiğim mail hesaplarında özel bilgilerim mevcut ve o yüzden mailimi aynı yapsam da netflix gibi platformlarda şifrem her zaman farklıdır 😂
Atıyorum mail de X koydum şifreyi Netflix'e C koyarım örnek ⚠️
Hahah doğru
Hayır, asla paylaşmam.. Herkesin hesabı kendine.. 😏😏
:D tabi
Cevap
8Cevap
Hayır paylaşmam
Sevgilim ve ailemle ortak hesabımız var. Gerçi biz ikimiz bayadır açıp bir şey izlemiyoruz. Annemler nerdeyse her gün film izliyorlar ama.
Doğrudur ya :d ailelerle de çok sardı
Ya sadece beraber izlemek istedigim kuzenlerimle paylaşırım
hum doğrudur
Öyle bir takıntım yok izleyebildiği kadar izlesin😏
Oo iyi
Valla öyle durmasin orada boş yere
Sevdiğim arkadaşlarımla ve sevgilim haricinde hayır.
Oda güzel
Keşke biri şifre verse
:Ddd bugünlerde benim de yok
Olsaydı asla paylasmazdim
tek iyi ya
Para vermemek en iyisi ya
arkdaşlarımla otaklaşa izlersek evet
Annadımm
Ailem dışında paylaşmam.
En iyisi
Faturamı paylaşanla paylaşırım
artık paylaşmam akıllandım kcldcmödöc
niçin
Lütfen biri benimle paylaşsinn
Paylaşırım.
Hayır paylaşmam.
Hayır
neden olmasın
hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?