2009 yılında Asuman krause’nin sunduğu
Wipe out Türkiye yarışmasının tekrar başlamasını istermiydiniz?

2009 yılında Asuman krause’nin sunduğu
Wipe out Türkiye yarışmasının tekrar başlamasını istermiydiniz?

Wipe out Türkiye yarışmasını çok severdim. Asuman hanım güzel eğlenceli şekilde sunuyordu ve yarışmacılar da genelde eğlenceli tiplerden oluşuyordu, tekrar yayınlansa tekrar bakarım severim.
Evet her bölümünü merakla, heyecanla izliyordum. Şu an olsa ilgimi bile çekmez gerçi o ayrı. Açıkça söyleyeyim Asuman Krause'yi de hiç sevmem. İki tane yalandan "sen kazandın" deyip boşuna sevindirdiği yarışmacı oldu. Komik mi cidden bu? Resmen alay etmek.
Asumaaan Krausee 😅😅 küçükken çok izlerdim kanka
Ben de kanka sırf sunucu için izlerdim😂
Ahaha komikti Bayaa
Aynen öyle 🎊😆
Cevap
35Cevap
izlemiştim
Bir dönem izledim ama öyle aman aman fanatiği değildim. Denk geldikçe bakıyordum..
Hayır o değilde Ninja Warrior başlasın. Eşşek kadar insanlar survivor adı altında çemik çomakla oynuyorlar millette ağzı açık izliyor. Wipeout kesmes. Ninja Warrior Amerika var çocuklar için bile serisi var gerçek yarışma
Bir nesil Asuman için izliyorduk :D
Hahah bende bende
Bi Ara Biraz Bakmıştım Wipe Out Yarışmaya Vayy Bee Zaman nasıl da Geçip gidiyor Tam 13 Yıl Geçmiş Aradan Bi masal gibi Asuman Krause Merak Ediyorum kendisi acaba şu an ne yapıyor TV de görünmüyor
Sadece wipe out değil fear factor extreme e de bayılıyordum
Böcekler aklıma geldi
Wipe Out... Fear Factor... yarışmaları biraz daha geliştirilerek, Acun'un kanalında Survivor'a alternatif olarak yeniden başlamalı👍
Hayatımın altın zamanlarıydı diyebilirim. Çok severek izledim tekrarını geçtim en azından ona benzeyen bir yarışma çıkarsalar izlerim.
Evet izlemiştim çok komikti , spikerde ayrı bir komediydi zaten
Ara sıra izlerdim tekrar çıksa izlermiyim bilmiyorm. belki yine vakit buldukça izlerim
Zamanında izliyordum, başlasa fena olmaz. yakışır bir sunucu ile
Velet iken çok izlerdim ya. O yumruk atma makinası hala aklımda 😄
İzlediğim tek yarışma programı idi, korna çalması efsane idi
Eveeeeeeeet çok severdim organın yorumları yarismacilarin halleri beni çok guldururdu
İzlemiştim, eğlenceliydi. Şimdi aynı tadı verir mi bilemiyorum.
çok iyiydi ya çok eğlenceliydi dış ses efektler felan keşke yeniden olsa
Asuman Krause'nin hayranıyım. Wipe Out' ayrı hayranıyım. Keşke tekrar başlasa da izlesem.
Evet eskiden çok severek izlerdim bir bu birde Mehmet Ali Erbil in sunduğu Çarkıfelek i
bizim phrasel verbsler ise yaramis ahahmsmsm izlemedim
Hayatımda en çok güldüğüm anlardan ilk sırada gelir
İzledim ve o günlere geri dönmek istiyorum. Başlasa bile aynı tadı vermez.
Bu kadın deliydi sjsjsj
Çok uzun zamandır TV izlemiyorum
Hatırlıyorum evet izlerdim
ciğerci selin bile katıldı
😅🤣
Hshshs 😅
çok isterim ne güzel günlerdi çok duygulandım aklıma gelince hatta neredeyse gözlerim dolacak
İzliyordum, eğlenceliydi
Güzeldi Asu nun güzelliğinden çok arkada ki çizimler ve espriler daha iyi idi 😂😂
İzledim keşke yine olsa çok eğlwnceli bir yarışma tabi o arka ses önemli
İzlerdim fena da değildi eğlendiriyordu vakit geçirtiyordu.
Ah Asuman ah çocukluk aşkımdı 😂😂
Bu kadın gibi bir kadın bi daha bu dunyaya gelmez
Arada izlerdim güzeldi
Bu yarışmayı izlemek çok keyifliydi.
Survivor dan daha eğlenceliydi..
izlemez olur muyum izledim tabii, ne günlerdi be
Sırf Asuman için izliyordum :)
izlerdim keske yeniden başlasa😇
Hayır izlemiyorum
Arada bir izliyordum evet keyifliydi.
Beni güldürüyordu, seviyordum bu yarışmayı
Hayır izlemedim
Ne guzel yillardi anasini satayim 🚬🚬🚬🚬🚬
İzlemeyen yoktur herde ya 😂
Cok gereksiz bir programdi
Bayıla bayıla izlerdim
Isterimm
Çok severdim 😍
İzlerdim.
Hayır izlemedim
Evet
cok izlerdim ya
Severek izlerdim.
Severek izliyordum baya zevkliydi
Evet güzeldi
Çok isterdim ya. 😍
Ayy keşke başlasaa. En iyi yarışmaydı valla
İzliyordum zevkliydi
Neden olmasın
İzledim severdim
Fear factor iyiydi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?