Bir yarışmaya milyonlar önünde azar yemek yemek için çıkar mı bir insan? Chef adı altındaki kişilerin insanları böylesi kolay aşağılamaları ve bunu da insanlara izletiyor olmaları başlı başına saçmalık. O yüzden de böyle yapımları izlemem bulunduğum ortamda da izlettirmem
Hayır bakmayacağım , yarışma sevmiyorum ve izlemem. İzlediğim tek yarışma sanırım şu aralar The Voice onda da cidden seviyorum ses ve müzikal olayını. Baya baya izliyorum yani. Başka da yarışma türü bir programa bakamıyorum ve sıkılıyorum.
Ben de eskiden önyargılıydım ama 2 sezondur izliyorum ve çok seviyorum. Tekrar başladığı için mutluyum😇teknikleri öğrenip deneyler yapıyorum ama sağlıklı bir şekilde o yüzden kilo almıyorum
ya abi hayla tv 8 izleyip adaletsiz acuna paramı kazandıracaksınız herkes hemen hemen tv8 sildi bende sileceğim rezil sezonda rezil şampiyon mız mız yata yata canı sıkılınca oynamayan nisa şampiyon oldu siz hayla tv8de bu akşam mastercehf yeni sezonu var kim izlemek ister diyor kimse izlemesin zaten adaletli bir ülkede değiliz acun aten bbelliki önceden nisayı şampiyon yapacaktı kızı yeğenleri hepsi nisacıydı ünlülerin işi gücü yok nisayı tuttuyorlar hak adalet ne anlasınlarki onlar