Ben beğendim açıkçası. En azından bazı gizemler çözülmüş oldu.

Ben beğendim açıkçası. En azından bazı gizemler çözülmüş oldu.

Yani evet zaten 1 ve 4 sezonları baya sardı beni. Yarıda bırakmama huyum olduğu için bugün yarın başlarım zaten 2. kısma. Genel olarak diziyi seviyorum ve gizemlerin çözülmüş olması da baya iyi yorumlama bakalım izleyince herşeyi anlarız.
Yeni başladım ve bitirdim diziyi. 11 güçleri artsın artık ve her seferinde burnu kanamasın bu nedir yahu.
Bu sezon daha güzel geçer gibi.
Aa hem de nasıl.
Sabah baktım daha yüklenmemişti sonra aklımdan çıkmış. Hazır soruyu görmüşken gidip bakayım hemrn izleyim.
Zaten en can alıcı yerde bırakmışlardı merakla 2. kısımı bekliyordum.
Cevap
13Cevap
Evet ama daha güzel olabilirdi
Ay bizimkiler çok seviyor. Ben de arada bakıyorum. Gizemin yerini korku aldı. Bizimkiler bayılıyor
henüz ilk iki bölümünü izledim 4. sezonun
biraz duragandı bakalım devamı ne olacak
Tüm o izlediklerimiz ilk kısmı mıydı? Vayy babayın vayy
hayat bu kadar uzun mu
kurgu diziler
eve hapsedilen hayatlar
çıkın hayatı yaşayın dışarda
4. sezona başlamadım daha. diğer seriler idare ederdi
Çok fazla klişe unsur girmiş diziye ama yoklukta gider.
Şimdi part 2'yi bitirdim ve çok beğendim güzeldi tatmin etti.
hayir genele olarak karşilamadi , yani bu her iyi tutan dizinin bokunu cikarmasi gibi , finallik vbir bolum yayinlayip birakmaliydi.
Şimdi baktım güzel sezon
Böyle bir dizi mi vardı?🙄
Güzel dizi vaktim olunca izlerim
3. Sezonla arası uzun olduğu için bıraktım
Eveeeet, muhteşem bir sezon olmuş❤
İzlemiyorum
Izlemiyorum
Hiç izlemedim
4 sezon müq
İzlemedim daha
Karşılamadı
İzlemedim henüz
Kesinlikle çok iyi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?