Hiç almıyorum, belki 5 yıldır falan televizyon dizisi izlemedim bile. Eskiden gece yarısına kadar izlerdik. Eşref Saati vardı mesela, Zerda vardı. Bir ara Kurtlar Vadisi vardı, sonra Akasya Durağı. Avrupa Yakası zaten başka bir efsane. Şimdiki dizilerin hepsini toplasan, şu saydıklarımdan biri kadar etmiyor gözümde.