Ben açık hava sinemasını sevemedim gitti ya. Millet sürekli goy goy yapıyor. Odaklanamıyorum.
Açık Hava Sineması
Normal Sinema
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ben açık hava sinemasını sevemedim gitti ya. Millet sürekli goy goy yapıyor. Odaklanamıyorum.
Kapalı iyidir hocam ya , açık hava da aşırı dikkatimi dağıtıyor. Bir de yaz aylarından sebep sinek çok yiyor. Ses olayı da çok bariz dikkatimi dağıttığı için pek bir şey anlayamıyorum bu yüzden.
Açık hava sinemasına 1 kez gittim filmi izlemeden 15 dakikada kalktım.
Çekirdek çitleyen mi dersin, ortada koşan bebeler mi dersin, baloncuuuuğğğğ diye bağıran mı dersin.
Bu ne rezillik be dedim, Sanatın Sanatçının değeri bu kadar düşürülmemeli.
Sinema salonunda film izlemeyi daha çok seviyorum, ozaman filmi izlemeyip yaşıyormuş gibi hissediyorum.
Yanımda çocuklu ve hamile bir kadına 4 tane genç 5 tane sandalyeyi üst üste koyup kadın istemesine rağmen vermedikleri günden beri açık hava sinemasından nefret ediyorum.
Yok artık insanlar ne hale gelmiş yazık ya
Açık havada dikkat dağıtacak çok fazla ayrıntı var sinemada ve tiyatroda neden ışıklar kapanıyor. İzleyicinin perdeye ve sahneye daha iyi odaklanması için. Öte yandan açık havada bir serbestlik var nasıl olsa kimse rahatsız olmaz açık alan diye çeneye vuran, hunharca cips çerez gömen çok olur
Cevap
32Cevap
Açık hava sineması hiç deneyimlemedim ama güzel olur diye düşünüyorum.
Normal sinema
Ben izlediğim filme odaklanırım kpnser gürültüsü gibi film izlenmez. Arabalı sinema ise güzeldir



Açık havada izlenen filmden pek keyif alamıyorum salonda izlemek daha güzel. Odaklanma açısından salon daha iyi oluyor dışarıda milletin muhabbetinden filmden bir şey anlamıyorum, normal sinema candır.
İkisini de istediğim zamanlar oluyo ben hayatta secim yapmam her seyin bi tadi zamani var ya mesela acik hava sinemasinda sinemaya odaklanicaksan zor, odaklanamazsin ama o ambians, laklak yapmak guzel oluyo. Kapali sinemada full kapkaranlik cit ses yok filme odak o da ayri guzel
Zaten Git bahçene projüksüyon al
al sana açik hava bir farki yok ama en güzeli bence salon sinamasi çok severim sesi ambiyansı görüntü kalitesi rahatliği müq
Normal sinemaya zaten gidiyorum..
Fakat hiç yazlık sinemaya gitmedim..
Bu sebepten Açık Hava Sinemasının daha eğlenceli olacağını tahmin ediyorum.
Bir iki kere gitmiştim, açık hava da gürültü çok oluyor. Filme odaklanamıyorsun. Kapalı sinema da yine ses yapana söyleyince, "Kusura bakmayın" diyorlar.
Yani film izlemeye gidiyoruz, slap slup ses geliyor.
Normal sinema. Ben en çok evde izlemeyi seviyorumda öyle koltuğa serilib ayaklarımı uzatmazsam hoşuma gidemiyorda 😂
Normal sinema daha eğlenceli oluyor karanlıkta oturup açıcaksın filmini izleyeceksin cips ve kolanla mis
Ben normal sinema taraftarıyım. Açık havada hiç güzel olmuyor. İnsanlar çok rahatsız edici davranışlarda bulunabiliyorlar.
Açık hava sinemasına gitmedim hiç. Ben kendim karanlık hastası biriyim sinemanın o ıssız ve karanlık ortamını seviyorum
Güzel değil zaten
Tahmin edilebilir bir durum😌
Kesinlikle normal sinema. Diğerinde kır düğünü gibi herkes ayrı bir kafada olur. İnsan odaklanamaz filme..
Açık hava sineması'nı seviyorum ama yanlız gürültü olunca insan odaklanamıyor bu yüzden kapalı sinema salonu'nu tercih ediyorum.
Açik hava sinemasina hic gitmedim acikcasi burada pandemi dönemi çok oldu. Ama klasik sinema en iyisi bana göre.
bence de
Hep kapalida izledim en eğlenceliği orası bence ses istemem bulunduğum ortamda odaklanamayinca nasıl zevk alınır ki☺️
Açık hava sinemasına hiç gitmedim bilmiyorum ama fazla gürültü olur gibime geliyor...
Açık havayı sevmem çünkü etrafı izlemekten filmi izleyemem
Abi o hiç açık hava sinemasına gitmemiş ki nerden bilsin
Normal sinema daha eğlenceli, kapalı ve karanlık tam seyirlik ortam
Daha iyi odak
Normal sinema ama bir süredir gitmiyorum sinemaya evde projeksiyondan izliyoruz Junior ile
ahh ne güzel
Normal Sinema
Yani en azından açık hava sineması kadar rahatsız edici sesler olmaz.
Normal sinema bence. Açık hava sinemasına bir kere gittim, ortam samimi vs. ama filme odaklanamamıştım.
Normal sinema hem sessiz, hem seni direk filme odaklıyor. Rahat da..
Açık hava sineması daha sıcak ve geleneksel geldiği için tercihim hem istediğim zaman sigara da içebilirim aile ortamı gibi yani filmden ziyade sohbet etmeye gidilir 😂😂
Açık deyince aklına erotik film gelen sadece ben miyim kapalı sinemada sadece ramazanda yayınlanan çağrı filmi 😂😂😂
açık hava sinemasına hiç gitmedim. nostaljik bir olay gibi. olsa da gitsem, denemek isterdim. bilmeme rağmen, açık hava sineması diyorum 😊
A da ki gibi bi kaç sene önce açık hava sineması izlemiştim ama tercihim normal sinema salonu bence o daha iyi
Sinema dediğin karanlık ve sessiz olacak arkadaş, dikkatim sadece filmde olacak
Açık hava sinemasına hiç gitmedim ama gitmek isterdim.
Açık hava sinemasında milletin sesten film duyulmuyor. Her zaman normal, kapalısı iyi.
Eski nesiller iyi bilirler yazlık sinemayı. Tadı bambaşkadır. Yeniler bilmez, anlamaz.
bana göre normal sinema diğerinden hiç zevk almadım.
Bazı günler açık hava sinema sistemi kurardım sahneye şovdan sonra
Favorim arabalı açık hava sineması bir kere nasip oldu tadı damağımda kaldı
Açık hava sinemasına hiç gitmedim daha eğlenceli olacağını düşünüyorum
Normali çok daha iyi açık havadaki gibi dışarıdaki sesler dikkat dağıtmıyor
Hiçbiri en iyisi evinde izlemek. Sinemanın kaldı milllet kendinize gelin artık
Açık sinemaya hiç gitmedim ve seveceğimi de düşünmüyorum, normal sinema iyidir
Ben ilk hababam sınıfı merhaba ya gitmiştim açık hava sinemasında heygidi günler hey
Açık hava sineması daha eğlenceli daha keyifli.
Onunla açık hava sinemasına gitmek isterdimm
normal sinema daha güzel
o kadar keyifli oluyo ki bir kere açık hava sinemasının tadına varan bir daha solanlara gitmek istemeyecektir bence :)
Kapalı ve arka koltuk jxjxj
normal sinema açık hava sinemasında çok konuşan olmuştu ses de o kadar iyi değildi
Normal sinemayi daha cok seviyorum
Acik hava konseri 🤟🏻
Acik hava sinemasina hic gitmedim
Normal
İkisinin yeri de ayrı
Normal sinema tercihim. ✌️
Ben sinemeya bile gitmiyorum
Bence kapalı sinema daga güzel ve eğlenceli
Normal sinema gibisi yok
Açık havada ayrı bir ambiance oluyor cidden 😂
Normal sinema
Yatakta izlemek👍🏻
Açık hava sineması çok güzel olur
normal sinema bence..
açık hava sineması bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?