Açık hava sinemasına gittiniz mi?

İlk kez Vizontele filminde görmüştüm açık hava sinemalarını, o günden beri hep merak ederim. Hem romantik hem de eğlenceli gelir bana. Çocukluktan beri gitmek isterdim ama kalktığı için mümkün değildi. Tekrar yapılmaya başlıyor ama Beşiktaş’daki Four Seasons otelde. Bohemian Rhapsody filmi de gösterim listesinde. Deneyimlemek isteyenler var mı?
Açık hava sinemasına gittiniz mi?
Cevapla