Merhabalar Herkese 🎥🍿 "Korku filmi ne yaa ben gülüyorum onlara" cümlesi bana çok şov geliyor. Tamam korkmuyor olabilirsin gayet normal. Ama sonuçta bir filmde gülmen için gerçekten komik bir sahne olması gerekiyor. Bir şeyin yeterince korkutucu olmaması kahkahalar atılacak bir durum değil bana kalırsa.
Tamam benim de güldüğüm korku filmi sahnesi oldu ama gerçekten bir detayını komik bulmuştum.
"Çizgi film niyetine izliyorum" diyenleri anlarım ama ciddi ciddi güldüğünü iddia edenler tam olarak neye gülüyor 😂
Birbirine tezat şeyleri söylemek Evet bana da şov gibi geliyor. Bu sadece film değil genel olarak her konuda geçerli benim için. Siyah giyiniyorum ama aslında çok renkli bir kişiliğe sahibim, çok sert biriyim ama kalbim sıcacık yumuşak, sevgilime onu sevdiğimi hiç söylemiyorum ama aslında aşkından ölüyorum.. bakıldığı zaman birbirine tezat şeyler ancak insanların en azından bir kısmı sorduğun soru da dahil Show amaçlı söylüyor bunu.
Tamam anladık her şey kurgu, efekt, set yine de bence de gülecek hiçbir şey yok. Korku filmini insan zaten genellikle iki amaçla izler ya sevgilisiyle daha rahat kucaklaşmak için ya da tek başına izlerken mental bunalımlarını analiz ederek çıkış yolu bulmak için! Güldüğünü iddia eden büyük ihtimal komplekslidir. Ha, anladık sen korkmuyorsun kardo hahhahhah 😏😏
Var vay böyle bir kitle. Yani neden gülerek izliyorsun ki? Tamam en korkusuz ve cesur sensin anladık. Fakat gülerek izlemek neden? Böyle bir iddia atınca ne oluyor ki?
Hayır şov değil bende gülerek izliyorum. çünkü bazı korku filmleri çok saçma oluyor sadece kan ve işkence sahneleri var komedi filmlerinde ki kadar gülmesemde gülümseyerek izliyorum heyecanlı oluyor
Mesela Burak Özçivit bir korku filminde oynamıştı hızlı hızlı bir kafa sallama sahnesi vardı efsane komik gelir bana, sonra öbek öbek çıkardı bak demişti arkadaşım büyü zımbırtılarini dabbede o da çok komik gelmişti komik yani. Gavurlarin zaten çoğu korku değil bence gerilim bir anda meskeli filan birşeyin çıkması beni de bir an geriyor lakin tipine dikkatli bakınca gülüyorum...
Aslında bu kişinin bunu neden dediğine bağlı. Bazı korku filmleri o kadar kötü işlenmiş oluyorki benimde gülesim geliyor. Ama şunu iddia edebilirimki bizim Türk korku filmlerinin öyle gülünecek bir tarafı yok. Geneli yaşanmış hikayelerden alıntı olup gayet te güzel hazırlanmış yapıtlar. Tabii bizim Türk korku filmlerine gülüyorum derse o kişi ya ateisttir hiçbir şeye inanmıyordur ya da dediğiniz gibi şov yapıp bunu söylemekle kendisinin çok özel karaktere sahip biri olduğunu düşünüyordur :)
Yani filmde oyuncuların o karakteri yaşadığından çok rol yaptığını hissediyorsan korku filmleri komik oluyor söyle düşün Bi sahnede kurukafa üstüne gelen oyuncu korkuyor bunu bi kuru kafanın saldırısına uğramak olarak görürsen korkutucu ama kurukafa şeklinde bi oyuncak bebekten korkuyormuş gibi yapan birini görüyorsan komik Bi tabloda ne olduğu bakanin ne gördüğüne göre değişir ya aynı mantık biri güzel bi sanat eseri görürken biri yamuk yumuk şekiller görüyor
Dandik korku filmleriyse evet kahkaha atılarak izlenir ki arkadaşımla çok kez yapmışlığım var. Ama korkutucu olmasa bile kaliteli olan korku filmlerine gülüyorum diyenler şov yapıyor genelde. Ya da korkularını gülerek saklamaya çalışıyorlardır, arada benim de uyguladığım bir taktik.
son zamanlarda çıkan filmler pek korku filmi değil TRAŞ MANTAR filmler.. Örneğin = Hayvan Mezarlığı (orjinali 1989 , yenisi tam bir rezalet) bu filmi seyredip korkmayan gerilmeyende bir sorun vardır ciddi ciddi , çizgi film niyetine izliyorsa beyni yanmıştır. Yeni filmlerden ise "As Above So Below" .. film bittiğinde başın dönmüyorsa aptallaşmadıysan , ben insan değilim..
Hayalet filmleri dışında bende öyleyim, kesme parçalama sahnelerinde nedense bir komiklik buluyorum.. Belki de korkunun başka bir tepkisidir, bilemem.. Ama bi güne kadar hiç kanlı bıçaklı filmlerinde korkmadım, "vay be "demedim Ha bir de ,"Türk korku filmlerinde" gülüyorum..🤷♀️😌
Apaçık şov tabiki.. Komedi filmi ile korku filmini karıştırıyorlar galiba. Ben hiçbir korku filminde gülemedim şahsen. Çoğunda da dozunda bir korku hissettim.
Eğer yerliyse evet gülüyorum çünkü biz beceremiyoruz korku filmi yapmayı gerçekçi olmuyor😅 ama yabancılar oldukça başarılı genelde gerçekçi yani en azından ve korku oluyor onda. Yerli korku filmde de şöyle bir şey oluyor sürekli cinli minli yaptıkları için izledikten sonra tuhaf bir etki altında kalıyorsun
Yok ya gerçekten 10 tane korku filmi izledikten sonra senaryoları ve olayları tahmin etmeye rol yapma hatalarını bulup gülmeye başlıyorsunuz bende artık korku filmine gülenlerden biriyim kaliteli yapım olmadıkça izlemiyorum bile artık
Bazı korku filmleri çok kalitesi oluyor ona gülünebilir, kaliteli korku filmlerinde , irkilip korkmamak da normal olabilir ama gülmek saçmadır filmden kopmaya girer artık. Yanındakileri de rahatsız edici bir durum
burada olay korkmak değil açıklamayı okumamışsın sanırım. Korkmayabilirsin ama gülerek tepki vermek için cidden komik bir sahne olması gerekiyor. Benim de korkmadığım bir sürü korku filmi oldu ama ya senaryosunu beğendiğim için izledim ya da "vasat" dedim en fazla. Gülmek abartı bir tepki ajdjsisdj
Türk korku filmlerinden bahsediyorsak eğer cinlere inanıp onlardan korktuğunuz için size çok korkunç geliyor inanmayan insanlar için hasikktir lan oradan diye bir tavırla gülünebilir.
Ben bu aralar çok izliyorum tek başıma korkuyorum diye eşimle izliyoruz ve gerçekten gülüyor 😅😅😅 benim korktuğum anlarda o gülüyor filmden etkilenemiyorum pek. İnli cinli filmlerden korkmuyor bazı insanlar soğukkanlı işte 😊