Çok fazla anime izleyen bir insan değilim ama bugüne kadar izledim ve çok sevdiğim tek bir anime dizisi vardı. Bu dizide dünyaca bilinen Death Note dizisi. Gerçekten çok keyifli ve izledikçe insanı daha fazla içine çeken bir yapım
İlk anime önemlidir ve ilerisini etkiler bu yüzden önce ne türleri sevdiğini belirlemek gerek ve sıkmayacak kısa süren bir seri ile başlatmak gerekli. En sevdiğin filmler nelerdir mesela?
O zaman evreni biraz daha derin hikaye barındıran büyülerle harmanlanmış Fair Taily ile başlatmak en doğrusu. İlk izlediğin bölümler savaş sahnelerinde zayıfıtr ama düzelir sabret. Bitmiş bir animedir sonuna kadar soluksuz izleyeceğine eminim. Bunun yanında My Hero Academia, Attack on Titan, Demon Slayer ki zaten görselini yapıştırmışsın :) Bunlar başlangıç olabilir biraz daha eğlence ararsan One Punch çok daha uzun soluklu bir seri olsun dersen anime dünyasının büyük isimlerinden olan One Piece başlayabilirsin.