Böyle vay canına dediğiniz veya ağladığınız film hangisidir?
Benim ki Recep İvedik 😄😄😄
Benim ki Recep İvedik 😄😄😄
Recep İvedik kısmına şaşırmadım eğer ciddiysen çünkü gerçekten bazı hatta komedi filmlerinde bile çok alakasız şekilde ben de üzülebiliyorum gözlerim dolabiliyor sebebini de bilmiyorum ama mutlaka psikolojik olarak bir nedeni vardır.
Ben de bunu x-men filminin birinin final sahnesinde yaşamıştın kadın sanırım hafızasını kaybediyordu adam da işte kadının başına dokunarak onunla ilgili bazı şeyleri hatırlatıyordu yani belki Çok saçma ama nedense çok duygulanmıştım hala hatırımda yıllar önce izlememe rağmen
Selamlar,
Recep İvedik konusunda ne kadar ciddisin bilmiyorum ama özellikle 2 filmin finali benide duygulandırmıştı. Sanırım ninesinin öldüğü filmdi. Hoş düşününce Recep İvedik filminin tüm finalleri hep duygusal olarak bitiyor. Aslında bunda çok fazla yadırganacak veya yargılanacak bir durum yok.
Soruya gelecek olursak benim en çok duygulandığım filmlerin başında Yeşil Yol filmi geliyor. Özellikle çarpıcı final sahnesi ile birçok insanın duygulanmasına ve ağlamasına sebep olmuştur. Bunun dışında yine Sil Baştan filmi insan duygulandıran kaliteli yapımlardan birisi.
Cumali Ceber ve Morbius beni sinemada ağlatan 2 efsane filmdir. Özellikle Morbius rolündeki Jared Leto beni büyük bir duygu yoğunluğuna alıp, hüzün nehrine bir kuş gibi bırakmıştır.
Hadi ya genel de morbius u çöp diyenler çok oldu ama ben aylarca beklediğim filmdi ve izleyince bende beğenmistim öyle çöp diyenler zaten kendisi çöp olduğu için takmadım
İroni dimi lütfen ironi olsun susjxjdjddj
Ciddiyim boş boşuna yapmışlar dediler bir kaç kişi şok oldum yani ne diyorsun sen dedim 😄
Cevap
9Cevap
Yeşil yol
Hapishaneden kaçış filmleri çok ilgimi çekiyor
Ayy yeşil yol beni çok aglatmisti🥺
Yarının savaşı diye 2021 yapımı
Dram -bilim kurgu
Kesinlikle tavsiye ederim
Hiç ağladığım film olmadı ama şaşırdığım filmler genelde ters köşe yapan filmler oluyor
bu benim ağladığım film benden çalma 😂
Bende ağladım 😄😄😄
Bu nası bi vizyonsuzluk şaka di mi
Şaka tabi 😄😄
Piyanist
Yüzüklerin efendisi
Apokalipto
Muzikler
A beautiful mind
p*rno 😀
Delibal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?