Ben çok beğendim, dünya standartlarında bir dizi olmuş. Demekki para ve imkan verilince türkler de kaliteli yapımlar yapabiliyor. Özellikle son zamanlarda artan türk yapımlarının kalitesi beni çok mutlu ediyor. Miray Daner ise döktürmüş bence. Dünya çapında bir yetenek olduğunu düşünüyorum. En son bu yorumu ilk izlediğimde Kıvanç Tatlıtuğ için söylemiştim. Aynı başarılı kariyeri kendisinden de gelecekte bekliyorum.
Miray gerçek anlamda iyi oyuncu bana göre de. Saygı dizisin de falan baya iyiydi. Ama diziyi fırsat bulup izleyemedim , izleyecek bir çok dizim olduğu için. Ama en kısa sürede bakıp yorumlayacağım.