World War Z olabilir aslında. Teması ve atmosferi bana çok yakın aslında. Çok da sevdiğim bir film olabilir bu.. Dizi olarak da Supernatural kesinlikle , o kadar eğlenceli ki kesinlikle oynamak isterdim. Sette de çok eğlendiklerini gördüğüm bir ortamdı.
Aslında listem çok uzun olurdu ama benim için çok değerli olanlardan bahsedeyim. İlk olarak kesinlikle Seven filminden oynamak isterdim. Daha sonra ise John Wick karakterini canlandırmak çok hoş olurdu.
Ben sadakatsizdeki Asyayı canlandırmak isterdim çünkü kendisini ve oyunculuğunu çok seviyorum çok başarılı bir oyuncu olduğunu düşünüyorum onun yerime geçmek isterdim sanırım 😂