Sizce neler yaşardık?
Böyle bi film vardı, izlediniz mi?
Böyle bi film vardı, izlediniz mi?
Bir günlüğüne tüm yasa ve kurallar kalksa, insanlar tıpkı bir hayvan gibi olacaktı. Herkes kendi isteklerine uygun davranacak ve kimseden baskı ya da kısıtlamaya maruz kalmayacaktı. Bazı insanlar bu durumdan çok memnun olabilecekken, bazıları da kaosa ve anarşiye neden olacaktı. Kurallar ve yasalar bir toplumun düzenini sağlamak için önemli bir rol oynar. Toplumun düzeni korunmasına yardımcı olur ve insanların birbiriyle uyum içinde yaşamasını sağlar. Yasalara uymayanlar ise cezalandırılır ve başkalarının da benzeri davranışlarda bulunmaması için önlemler alınır. Eğer kurallar ve yasalar bir günlüğüne kalkarsa, herkes kendi davranışlarının sorumluluğunu taşımayacağı için çok fazla sorun yaşanacaktı. Sonuç olarak, bir günlüğüne tüm yasa ve kuralların kalkması halinde, insanlar ne kadar özgür olacaklarına karar verebilirler; ancak, uzun vadede büyük sorunlar yaşanacağı da açıkça görülebilirdi.
Bem kurallar ve yasalara göre yaşamıyorum kendi ahlakıma göre yaşıyorum yani kurallar ve yasalar kalksa benim hayatımda hiçbir değişiklik olmazdı bundan kesinlikle eminim.
Eğer bugün bir kötülük yapmıyorsan birine herhangi bir zarar vermiyorsan çevreme topluma zararlı kötü bir davranışım olmuyorsa bu kurallara uyuduğumdan dolayı değil ya da daha doğrusu yalnızca kurallara uyduğumdan dolayı değil kendi ahlakıma böyle davranışı yakıştırmadığım için.
Teşekkür ederim ☘️
Kesinlikle dediğinize katılıyorum. Bazı insanlar kendilerine dayatılan kuralları yerine getirip görevleri yerine getirip daha sonra iyi insan Erdemli insan ahlaklı insan diye ortalarda geziniyor. Keşke bunu içinden geldiği için yapsalar kendilerine verilen bir dayatmadan dolayı değil.
Cevap
6Cevap
Purge serisini mi diyosun?
merikan distopyası o tam. ABDdeki insanlar öyle olur. Diğer halklar öyle olmaz. ABD kültürünün leşliği o
abd için sorulmalı bu soru bizde abartı bir şey yaşanmazdı
The Purge bu film mi?
Filmin ismini yazabilir misin
Ben The Purge diye biliyorum.12 saatliğine tüm yasalar kalkıyordu sanırım.
@SonsuzAşkB-Z türü korkuymuş :( tamam teşekkür ederim
Nüfus yarı yarıya düşer
Sanki şu an yasalar tam uygulanıyor da
Teksas olur herhalde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?