Bence herşeyin tadında bırakılması gerektiğine inanıyorum. Ne yapacaklar? Ölen bihteri ruh olarak getirip tekrardan mı aşk yaşayacaklar? çok saçma degil mi 🤷🏻♀️ Peki Bihter olmadan Behlül kendi başına nasıl bir senaryo üretirler. Şöyle olabilir. Nihal Behlül den intikam almak için Behlül' ü bulur. Ama tekrar Behlül'e aşık olur. Yine bir hataya düşer. Ama Behlül' de Nihal e aşık olmuştur. Nihal affetmez ve bunun oyun olduğunu söyler. Ne saçma oldu demi 😂😂