Yani aslında herkese göre değişir bu ama ben de muhafız falan hiç sevemedim. Yakamoz s245 ve Atiye dizilerini de çok başarılı bulmuştum. Hepsi iyi olmasa da cidden iyi yapımlarımızın da olduğunu düşünüyorum. Bakalım ilerleyen zamanlarda çok da iyi diziler gelecektir.
Pera Palas'ta Gece Yarısı güzel bir diziydi. Sahnelere bayâ bütçe ve emek harcanmış. Her şeyi başrol bozuyor. Donuk bir yüze sahip, bu güzel projede Hazal'ı başrol yapmak da ne bileyim..
Ama genel olarak bakarsak çoğu çöp. Netflix orijinal içerikleri vasat oluyor.
Birşeyleri taklit etmeye çalıştıktıkları için yapamıyorlar. Uysallar o kadar kötü diil ama. E tabi senaristi Hakan Günday olunca... Bunları izliyecinize açın da doğru düzgün kitap okuyun, zamanınızı çakma Türk dizileriyle ziyan etmektense...