
Neden Netfilix'te Aras Bulut İynemli eksikliği var?
Sunulan projelerimi beğenmiyor yoksa Netfilix Aras Bulut İynemli'yi görmüyor mu?

Aras Bulut İynemli, yeni nesil kuşağının en başarılı oyuncusu olabilir. Genel olarak televizyon dizilerinden vakit bulamadı muhtemelen. Dizisi biteli 1 yıl olmadı kafa dinliyor olabilir. Yakında onuda dijitalde görürüz diye düşünüyorum.
Bence Netflix'te dizisi olmasın zaten. Netflix'e çekilen Türk yapımı dizilerin kalitesi düşük oluyor bana sorarsan. Aras son zamanların en başarılı oyuncusu bana göre, o yüzden Netflix'e gidip bu başarısına gölge düşürmesin 😅
Peki madem ben ikna oldum 😄
Çok ikna ediciyimdir, hayalim avukat olmaktı ama esnaf oldum xjsjsj
Disney+'da izleriz artık kendisini.
Şifreni paylaşırsın umarım, hem meslektaş sayılırız fkfkg.
Avukat olamama sebeplerimden birisi de dizileri kaçak yollardan izliyor olmak jsjsjsj yani şifrem yok, ancak kaçak yollardan nasıl izleyebileceğini anlatabilirim sjjssj
Hem senin meslek ne ki sende hiç esnaf tipi yok 😂😂
Sjsjd nasıl yok ben bu ile yıllarımı verdim.
İllegal işleri severiz lütfen öğret bana. 😄
Vay be demek yıllarını verdin, ben daha yeni esnafım jsjsjs ne satıyorsun dükkanında 😂😂
Tamam öğretirim sen netflix üyeliğin bitince yenileme ve bana haber ver, illegal bizim işimiz jdjsj
Benim işim sır fkfkg.
Şimdi istiyorum söyle 😄
Yani Disney ile şu an sanırım ve dizisi yeni yeni bitti. Belki disney ile önceden anlaştığı için biraz dinlenmek istemiştir. Ama ilerleyen zamanlar da belki olabilir , neden olmasın çok başarılı bir oyuncu.
14 Haziran'da ülkemizde yayına başlayacak olan Disney+'da olacak Aras Bulut, hem de hayatının en büyük projesiyle... Mustafa Kemal Atatürk'ü canlandıracak.
Benim yok ki Disney+ 😭😭😭😭
1 aylık alırım Arascığım'a değer. 🤩
Arascığım varsa değer. 😄
Cevap
5Cevap
Teklif gitmemiştir ya da istememiştir
Şu an elinde projeler olduğu için oraya vakti yoktur. Önümüzde ki yıllarda mutlaka görürüz.
Çabuk olsun 😭
Hayırlısı olsun 😐
Bence sunulan senaryoları beğenmiyordur yoksa çok iyi bir oyuncu kesin teklif gitmiştir
Umarım öyledir yoksa netfilix'i boykot ederim.
Disney+ da görürüz belki belli mi oluur
Netfilix'im var benim ama 😄
İptal edip Disney+ a geçeriz 😂
Olur Disneyplus'a yancı olurum fjmfmff.
Netflix çok onemli bir platform değil zaten. Böyle giderse işi de zor. Netflixin kendini geliştirmesi lazım. Öyle tek başına stranger things ve breaking Bad ve bir kaç eski güzel film ile yürüyecek gibi değil
Sıra ona da gelecek ablası 😅 bekleyelim
Aşkısı desen daha iyi olurdu gkgkg
Ablası derken Aras'ın ablası demek istedim. Benim aşkımsın😘🤍
Arasta benim aşkım fjdkjf.
İkinizde benim aşkımsınız fjfkfjf.
İkinizi birden seviyorum fjfjg
Seni 3. bir kişi ile paylaşamam ulennn😅
Kalp kalp kalp 😄
Ben de seni aşkım 😘😄
😘🤍
Olur inşallah :D
Akıllı adammış
Bilemem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?