Ağır Yaşamlar, Dr. Nowzaradan önderliğinde 270 kilonun üstündeki kişilerin zayıflama yolculuğunu anlatıyor. Her bölümde katılımcıların duygusal, fiziksel mücadelesine ve Dr. Nowzaradan ile birlikte hayalini kurdukları sağlıklı yaşama adım atma serüvenini anlatıyor. Siz bu programı hiç izlediniz mi? İzlediyseniz yararlı mı yoksa psikoloji bozan türden mi olduğunu düşünüyorsunuz?
TLC'de yayınlanan Ağır Yaşamlar (My 600-lb Life) programı sizce insanlara faydalı mı yoksa psikolojilerini mi bozuyor?
Millet dalga geçmiş. Kimse sonunun ne olacağını düşünmüyor ne yazık. Odadaki insana sorsak kendinin böyle mutlu mu hissediyor sanıyorsunuz. Rabbim kimseyi bu duruma düşürmesin. Bence yararlı. İnsanlar en azından ders alabilir. Kilonun ne kadar zararli olduğunu görürler. Özgüven gelir.
2
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
ne yazık ki. işin dalgasında birçok kişi.. amin inşaAllah canım. ben de ibretlik olarak görüyorum doğru söylüyorsun.
Evet izledim, bence yararlı bir program. Çünkü öyle bir devirde yaşıyoruz ki insanlar kilolu da olsalar zayıf da olsalar hiçbir şekilde nedenlerinden memnun değiller. Bu memnuniyetsizlik oranı kilolu ve obez insanlarda biraz daha fazla. 270 kilodan fazla insanları ekranda görünce bu nasıl zayıflayacak imkansız diye düşünenler çoğunlukta oluyor bence ama zayıflamayı başaranların hikâyeleri de bir yandan diğer insanlara umut oluyor. O yapabiliyorsa ben de yapabilirim moduna sokuyor..
Eline, emeğine sağlık. Gerçekten çok güzel özet geçmişsin. Kesinlikle katılıyorum. İnsanlara moral ve motive oluyor. Bir yandan psikoloji etkiliyor evet lakin yararı da var.
Psikoloji Bozmuyor Tersine Gerçekleri Göz önüne Seriyor Çok Fazla yiyecek tüketmek yiyecek dediklerim yağlı Yiyecekler yüksek şeker Tatlı Kiloya neden olur Kilo Türlü türlü Hastalığı Başında getiriyor maalesef Kalp damar tıkanıklığı Bacaklarda ağrı yürüme de zorluk en çok Çıkan sorun da Nefes daralmasi Zayıflık sağlıktır
1
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Katılıyorum da, biraz psikoloji etkilemiyor değil.
Ben izledim.. Aslında hem moral bozuyor hem de umut veriyor.. Çoğu insan orada doktorun dediklerini yapmazdı ve durumları daha da kötüye giderdi.. Onlara hem üzülürdüm hem de sinirlenirdim... Bazıları da azimli olurdu ve hayallerinde ki vücuda sahip olurdu.
Genel olarak benim psikolojimi bozuyor. Çünkü benimde yeme bozukluğum var bende obez olmaya doğru gidiyorum. Hele zayıflama aşamasında çoğu hasta yakını insanları terk ediyor. Bence ülkedir fastfood zincirlerini kısıtlama getirilmelidir. Mesele şirket çalışanlaeıja hizmet vermesi lazım. Tamam bırakın yapsınlar bırakın geçsinler ama insanları hipnoz edip ürün satıyorlar. Fastfood uyuşturucu alko bağımlılı gibi tehlikeli bağımlıklara sonuç açıyor.
1
5 Yorumla
Soran
+1 yıl
dikkat et kendine. kontrolün altında tut her şeyi. söylediklerine katılıyorum, aynen öyle.
Fastfood kullanmıyorum ama gece yemeleri ben maf ediyor. Fastfooda yetecek paramız yok. En basidi fastfooda verene kadar kebab yiyorum böyle düşündüğüm içinde kilo alıyorum 😀😀😀
Yani hiç izlemedim sanırım ama zayıflama serüvenini anlatıyorsa , sanmıyorum psikolojiyi bozduğunu. Bir iki videosuna baksam çakarım mevzuyu da yararı olur gibi açıklamandan ötürü dedim tahmin :D
1
5 Yorumla
Soran
+1 yıl
sana 2 bölümünü önericem onları izle lütfen sonuna kadar. anlarsın bozar mı bozmaz mı. :))
Bir kaç kez izlemiştim üzüldüm onlar adına. Gerçekten zor bir durum. Bence psikolojiyi etkiliyor. Ben bir kaç kez izledim sonra bıraktım. Zor bir süreç geçiriyorlar gerçekten.
Arada izlediğim oldu ama Ağır Kardeşleri daha çok seviyordum. Bence psikolojiyi bozmaz daha çok insanlara fazla kilonun neler yapabileceğini gösteriyorlar.
1
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
aynen öyle lakin az buçuk etkilediği oluyordur psikolojileri bir noktadan sonra.
Ana Sayfa > Diziler & Filmler > Sorular > TLC'de yayınlanan Ağır Yaşamlar (My 600-lb Life) programı sizce insanlara faydalı mı yoksa psikolojilerini mi bozuyor?