KScanlar merhaba, Örneğin : Bruce banner nam ı diğer Hulk. babası annesini onun gözü önünde öldürmüştü, mahkemede tanıklık etmemesi içinde korkutmuştu.
Sizce neden neredeyse pek çok süper kahramanın ailesi kötüdür.
Süper kahramanların, kahraman olabilmek için güçlü bir motivasyonu olmalı mantığından yola çıkılıyor aslında yani kötü olaylar yaşayan bu kişiler bilinçaltında kendisini daha iyi şartlara koşullandırıyor, empati yapıyor ve iyiliği seçiyor gibi bir anlam çıkartıyorlar.
Oysa çocukken trajedik olay yaşayan kişilerin empati yetenekleri gelişmiyor aksine sorunlu, sıkıntılı hayat yaşayan çocuklar ileride şiddete vb kötü huylara daha fazla meyilli oluyorlar yani psikolojiye göre böyle. Sinema sektörü bu olayı pek bu şekilde ele almıyor.
Sanırım "kişi büyük zorluklar trajediler yaşasın ki ileride hemen pes etmesin, güçlü olsun" düşüncesinin bir getirisidir. aynı zamanda okuyucunun hayranlığını da uyandırır böyle kahramanlar. ne de olsa yıkılmamak, ayakta kalmak insanı çeken şeylerden biridir.