



Ah şu eski dizilerin doğallığı ve kalitesi olmaz olur mu replikler aklımızda :D - Ağzımda gümüş kaşıkla doğduysam bu benim suçummu oliii amaaa. - öyle düşünme litfen yiiiiiıııvrum. gibi replikleri hatırlıyorum. Özlendi dizi
:D :D iii li cümleler çok hoştuuur
Ben Burhan Altıntop'un en çok Tanrıverdi ile olan muhabbetlerine bayılıyordum. Tanrıverdi Burhan'ı kızdırınca, Burhan böyle kendini beğenmiş bir tavırla Pabucumun Rakçısı diyordu ya o sahnelere bitiyordum. 🤣🤣
Avrupa yakası Yemekteyiz programında dış sesin üzerine sinirle yürüyüp,, sende her lafa atlama lan ,, demesi ve o anki yüz ifadesi çok komikti defalarca izleyip gülmüştüm
Cevap
2Cevap
Hiç izlemedim
ya sin nasi izlemessin yia beni 😂
Bu bir replik mi :D
Ben en çok bu Avrupa yakasının senaristine çok üzülmüştüm en son tiktok gibi gereksiz platforma düşmüştü
Evet haklısın
En bayıldığım karakterdir. İç dünyamda deprem var sözü ❤️ ben
Ben aslında yoğğğum 😂
👻👻👻
O karakteri hiç sevmem
Ah ahhh ne güzel günlerdi... Heyy geriiiiii
Hiç sevmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?