Ben ticari düşünürüm 🤔 mantıklı yani hiç kimsenin olmayacağı saatte sinema bileti almak daha mantıklı gelir 😇 İstanbul’da bi kaç defa gitmiştim sakin oluyorlar avm lerin çok oluşundan kaynaklı 🤷🏻♀️ .. yani uygun zamanı kollarsak 100 TL ye sinema kapatmak mümkün 😂🤪
Evi sinema salonuna ceviririm yapamayacaklarımı boş yere vaat verip onu üzmek istemem zaten eğer benim eşim ise zaten bunlara yok olur gözü acıtasyon yapmıyorum ama biz yokluktan gelen biriyiz yapabildiklerimle mutlu olmuyorsa daha iyileri onun olsun der el sallarım.
Sanmıyorum ya özel günlerde hediye alan birisi değilim anca çicek oda alo denilince gönderilen bir şey ben biraz odunum ya o konuda hediye özel günler jestler benlik bir şey değil. Mükemmel sözcükler de kullanann birisi değilim :D
@Xingqiu sinemaya genelde tek giden biri olduğum için kendime bu kerizliği yapmam diye düşündüm, başka biri bana yapacak olursa da yapmasın diye cevap verdim sjsj