Disney’in Atatürk Dizisinde Rol Alan Aras Bulut İynemli’nin Anlaştığı Bölüm Ücreti Düşman Çatlattı İddiaya göre İynemli, her bir bölüm için 700 bin TL alacak.
Aras Bulut'un bölüm başı bu kadar para alması doğru mu?
Merhaba , en kötü dizilerin başrolü bile 200 bin dolar civarında alıyorlar. Aras çok iyi bir oyuncu gerçek anlamda kaliteli bir başrol olduğunu düşünüyorum ve Disney Gibi bir platformda aldığı ücret normalin altında dahi olabilir. Bize fazla gelse de disney için cidden ucuz bile :)
Ben parasından ziyade Atatürk gibi bir şahsiyetin hollywoodun elinde ya lakaytlaştırılacağını ya da fazlasıyla robot gibi faşist gibi gösterileceğini düşünüyorum.
Bir oyuncuyu değerlendirirken son karaktere göre değil. O ana gelene kadar yaptığı tüm işlere bakmak gerekir. Aras son dönemin en iyi erkek oyuncularından biridir!