Yeni çıkmasına rağmen diziyi duymayan kalmamıştır zaten. Bende doğal olarak duydum. İçten içe olan Cem Yılmaz hayranlığım nedeniyle diziyi izlemem gerekiyor gibi hissediyorum ama sadece Cem Yılmaz hayranlığı nedeniyle dizi izlenir mi?Bir taraftan da bakınca Cem Yılmaz ve ekibi basit iş yapmaz. Sıradan bir dizi yapmazlar diye düşünüyorum. Siz ne düşünüyorsunuz?
"Erşan Kuneri" dizisi sadece "Cem Yılmaz" için izlenir mi?
Yani Cem Yılmaz için izleyen de var lakin ben oyuncu kadrosundan yola çıkarak baya beğendim. Bölümleri de her bölüm farklı olduğu için eğlenceli ve komik buldum. Ama Sadece Cem Yılmaz için mi izlenir sorusuna , ben kaliteli oyuncuların olduğu için izledim cevabı verirdim. Çünkü Çağlar , Ezgi bunlar cidden baya iyi komedyen rolünde.