İzledim. 50 yıl öncesini anlatan bir dönem filmi. Komedi değil ama olaylar komik. 50 yıl sonra da bu gününün ekonomi ile ilgili filmini çekseler aynı derecede gülünç bulunacağına eminim.
Ezgi Mola ve adini unuttugum diger kızlar da argoda tavan yapmışlar. Masumlar apartmandaki Safiye rolünden sonra buradaki rolü, taban, tabana zıt karakter olmus. Prno oyuncusu bir hatun rolünde. Oradaki adı Mercedes. Adamlara diyor ki " Ben mercedes, binin götüreyim" 😄