Ya iki kez bitirdim benim için çok tatlı bir diziydi. Uyurken 1-2 bölüm çerezlik sallardım lise zamanlarında da çok iyiydi be. Repliklerden bir iki tanesi şöyleydi; -Tamamı çizgiyi geçmeyen Ulvi, yok denecek kadar az Ulvi, gocuksuz Ulvi, naylon poşetle karda kayan Ulvi! -Otobüste boş yer kollayan Ulvi, uyumuş numarası yapıp yaşlılara yer vermeyen Ulvi, hazıra dayanamayan Ulvi, dış basında ses getiremeyen Ulvi!
İnanır mısın? Ben bu diziyi hiç izlemedim aslında. Bir gün bu repliklere denk geldim, çevirip çevirip sadece replik sahnelerini izledim. Bir gün belki tüm diziyi seyrederim. 🤷😇
ben de tvde yayınlandığı süre zarfında arada denk geliyodum. zekaiyi ayrıca sevmemin nedeni rapper geçmişi de olmasıydı :d https://youtu.be/xW-f73jrwr8 ahh be ortaokul lise zamanı şu parça:d