Ben Harlan Coben'in dizilerine takmış durumdayım. Kitaplarını da çok severek okuyordum zaten dizileri de aynı şekilde heyecanlı. Yakında Bencesini yazcağııımmm takipte kalın :P
Şu sıralar diziye ayıracak pek vaktim lakin geçenlerde iki diziye başlamıştım gayet keyifliydi seyirleri yarım bıraktım ikisini de başlayacağım tekrardan. Birisi all of us are dead diğeri haunting tepedeki ev
Ben çok dizi izlerim, yeni diziler keşfetmeyi çok severim, yıllardır dizi izlerim. 30 yaşındayım hayatımda ilk defa bir dizinin tek sezonunu bir akşamda bitirdim.