Selam KS ahalisi! Korku filmlerini severek izleyen bir kitle var. Sorum daha çok bu kitleye yönelik aslında ama soruyu gören herkesin fikrini paylaşmasını istiyorum. Çünkü bence korku filmlerinde yaratıcılık eksikliği söz konusu. Senaryolar ve sahneler bile çoğu zaman birbirinin aynısı. Sizin bu konudaki fikirleriniz nelerdir?Korku filmleri, hep birbirini tekrar eden senaryolardan mı ibaret?
Sizce korku filmlerinde yaratıcılık eksikliği var mı?